Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر با سیستم ۲-۴-۴ در دربی ظاهر شود, می‌تواند به گل دست پیدا کند و حتی حریف را با سه چهار گل شکست دهد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ضیاء عربشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره دیدار روز یکشنبه آینده استقلال و پرسپولیس در دربی نود پایتخت, اظهار داشت: دربی همیشه دربی است اما حالا تماشاگران بیش از حد این بازی را حساس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان ما حساسیت این بازی اینقدر نبود و برای همین دو تیم بازی بهتری ارائه می‌دادند. در حال حاضر شرایط روحی پرسپولیس بهتر است, هرچند تیم مقابل صنعت نفت مخصوصاً در نیمه اول آنطور که باید خوب نبود اما همین که سه امتیاز را کسب کردیم شرایط روحی و روانی تیم بالا رفته است.

وی ادامه داد: با این وضعیت می‌توانیم استقلال را شکست دهیم, چون عمق دفاع استقلال مشکل دارد و پرسپولیس اگر با سیستم 2-4-4 در بازی ظاهر شود می‌تواند به گل دست پیدا کنیم و حتی حریف را با سه چهار گل شکست دهد. رقم خوردن این نتیجه مستلزم این است که بازیکنان در بازی هوشیار باشند و وینگر‌ها در عمق بازی کنند و دفاع‌های کناری جلو بیایند. مطمئن باشید در این صورت با حضور هواداران پرشور پرسپولیس می‌توانیم نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس شخصیت برد در دربی را دارد, مخصوصاً که خط هافبک و دفاع این تیم از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و نیمکت بسیار قدرتمندی نیز در کنار زمین دارد. پرسپولیس خیلی تیم کاملی است, هرچند هنوز بازیکن برزیلی این تیم (جونیور) کاملاً آماده نیست و با تیم هماهنگ نشده اما مطمئن باشید ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند دروازه حریف را باز کنند.

عربشاهی با اشاره به عدم گلزنی علی علیپور خاطرنشان کرد: علیپور بازیکنی بزرگ و آقای گل لیگ شده است. او فرصت طلب است و مطمئن باشید در دربی گل می‌زند. فکر می‌کنم مهدی ترابی, فرشاد احمدزاده و سیامک نعمتی نیز می‌توانند در دربی گلزنی کنند.

پیش‌بینی جالب پیشکسوت پرسپولیس از دربی 90

 

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دربی پایتخت استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دربی پایتخت استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی پایتخت استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال