Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:21:35 GMT

انهدام باند «جبار»

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۴۰۵

انهدام باند «جبار»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای یک باند چهارنفره سرقت لوازم خانه به سرکردگی سارق سابقه دار به‌نام «جبار» که در مناطق مختلف تهران و کرج فعالیت داشتند هنگام سرقت در کرج به دام قانون افتادند.

سرکرده این باند که در چند استان کشور تحت تعقیب پلیس بود پس از یک ماه کار اطلاعاتی در استان البرز دستگیر شد، همسر سرکرده باند نیز به جرم مشارکت در سرقت برای فروش اموال بازداشت شد ضمن آنکه سارقان به ۵۰ فقره سرقت لوازم منزل اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نامه اعتراف سارق به یک جنایت

سرهنگ نادربیگی اضافه کرد: این سارقان با تخریب در یا از طریق بالکن خانه‌ها وارد می‌شدند و اشیای قیمتی، فرش و لوازم منزل را سرقت می‌کردند و سپس به مالخر می‌فروختند. ارزش ریالی اموال سرقت شده بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث باند سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان