Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:08:47 GMT

ماجرای جسد ریش‌پروفسوری!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۴۴۴

ماجرای جسد ریش‌پروفسوری!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته رهگذران و رانندگان خودرو‌های عبوری با دیدن جسد جوانی در حاشیه جاده روستایی برزش آباد، ماجرا را به پلیس ۱۱۰ گزارش دادند. در پی دریافت این خبر، عوامل انتظامی با حضور در محل مذکور به حفظ صحنه حادثه پرداختند و مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد قاضی احمدی نژاد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل کشف جسد شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی در این باره ادامه یافت. جسد مربوط به جوانی حدود ۲۷ تا ۳۰ ساله بود که مو‌های بلند مشکی و ریش معروف به پروفسوری داشت.

بیشتر بخوانید: آزار و اذیت پسر ۱۴ ساله در خانه متروکه ناصر ترقه و همدستش + عکس

پیکر این جوان پابرهنه که شلوار و بلوز آستین کوتاه طوسی رنگ نیز به تن داشت و خوش تیپ به نظر می‌رسید با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بود که این جوان در مکان دیگری جان باخته و سپس فرد یا افرادی جسد را به گونه‌ای در حاشیه جاده انداخته اند که مورد توجه رهگذران قرار گیرد. تحقیقات بیشتر برای شناسایی هویت این جوان که آثار تزریق درمانگاهی یا تزریق با سرنگ روی اندامش نمایان بود، از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی علاوه بر اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب کار‌هایی که میزان فروش خالص آن‌ها تا پایان شهریور پارسال، از ۱۸ میلیارد تومان بیشتر بوده، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی از سامانه مودیان هستند. طلافروشان نیز یکی از اصنافی اند که طبق قانون موظف بودند از دی پارسال به سامانه مودیان مالیاتی بپیوندند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم خان احمدی :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!