Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@04:26:37 GMT

تجاوز سه زن به مرد قوی هیکل

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۴۶۲

تجاوز سه زن به مرد قوی هیکل

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  ماجرای بردگی یک مرد سیاه پوست توسط زن روسی در رسانه ها خبرساز شد.

از قرار معلوم، مرد جوان که برای همخوابی با زن جوان که آرایشگر یک آرایشگاه زنانه بود به سراغش رفته بود ناگهان توسط زن جوان به بردگی گرفته شد و مورد تجاوز جنسی زن آرایشگر و دوستانش قرار گرفت !

تجاوز در آرایشگاه زنانه به مرد قوی هیکل

مرد سیاه پوست که قوی هیکل و درشت اندام بود در خصوص بردگی جنسی اش گفت: زیبایی ژاکلین مرا وادار کرد تا اورا به خانه ام دعوت کنم اما ناگهان او به همراه دوستانش به سمت من حمله ور شدند و با بستن من به شوفاژ مرا مورد تجاوز قرار دادند و مجبور کردند که برده جنسی شان باشم و خواسته های کثیفشان را بر آورده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود که در این مدت وادار به خوردن قرص های محرک شده است تا بتواند با 3 زن رابطه برقرار کند!

این مرد سیاه‌ پوست که تمام این مدت را در بدون لباس و در شرایطی بسیار بد سر کرده بود پس از آزادی به پلیس مراجعه و از 3 زن شکایت کرد.

در حال حاضر متهمان در بازداشت هستند تا مجازاتی برای این کارشان در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوست تجاوز جرم رسانه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه ۳ روغن طبیعی برای رشد مو

تغذیه سالم و سبک زندگی صحیح، دو فاکتور مهمی هستند که می‌توانند به‌صورت ریشه‌ای مشکلات مربوط به مو را کاهش دهند و حتی از بین ببرند.

به گزارش مشرق؛استفاده منظم از مواد ارگانیک می‌تواند در افزایش فرایند رشد مو مؤثر باشد. البته این تنها راه نیست! بلکه باید رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالمی داشته باشید تا به این هدف دست پیدا کنید.

مطالعات متعددی در مورد ارتباط رشد مو و استفاده از روغن های طبیعی صورت گرفته است. اما هیچ به طور قطعی ثابت نشده که آیا این روغن‌ها همیشه می‌توانند مؤثر واقع شوند یا نه. اما امتحان کردن و پیدا کردن بهترین مورد برای خودتان ضرری ندارد.
در این مطلب سه روغن طبیعی مؤثر در افزایش سرعت رشد مو به شما معرفی می‌شود.

فراموش نکنید که برای دریافت نتیجه دلخواه باید به استفاده مداوم این روغن‌ها در درازمدت بپردازید.

روغن زیتون
روغن زیتون در بسیاری از محصولات مراقبتی پوست و مو به کار رفته و در واقع یکی از در دسترس‌ترین مواد ممکن برای این کار به شمار می‌آید. روغن زیتون پوست سر شما را به خوبی تغذیه می‌کند و موهایتان را نرم و براق نگه می‌دارد.

می‌توانید مقداری روغن زیتون را به پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید یا برای نتیجه‌گیری بهتر، آن را با روغن رزماری ترکیب کنید. کافیست یک بار در هفته از روغن زیتون روی موهای خود استفاده کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

روغن کرچک
روغن کرچک دارای خاصیت آبرسانی است و همچنین موجب افزایش سرعت رشد مو و مژه می‌شود.

کافیست مقداری از آن را به پوست سر مالیده و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. اگر هر بار که موهای خود را شستشو می‌دهید، از روغن کرچک استفاده کنید، به بهترین شکل از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

روغن جوجوبا
روغن جوجوبا هم از روغن‌های طبیعی است که رشد مو را افزایش می‌دهد. روغن جوجوبا یک خاصیت منحصر به فرد دارد و آن این است که این روغن برخلاف دیگر روغن‌ها، به مو نفوذ نمی‌کند. در عوض، فولیکول مو را کاملاً کاور کرده و بدین صورت از شکستن و نابودی آن پیشگیری می‌کند.

این روغن را به صورت مستقیم به موها و پوست سرتان بمالید و بعد از چند دقیقه شستشو دهید. تا چربی باقی‌مانده را از بین ببرید.

همچنین می‌توانید به نسبت ۱ به ۸ روغن جوجوبا را با شامپوی سر خود ترکیب نموده و از آن استفاده کنید.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • معجزه ۳ روغن طبیعی برای رشد مو
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • آیا اسرائیل پاسخ به ایران را به بعد از عید «پِسَح» موکول می‌کند؟ | عید «پِسَح» یهودیان چیست و تا کی ادامه دارد؟
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • تجاوز اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار