Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@08:17:08 GMT

گل اشتفان ساویچ به یوونتوس (اتلتیکو مادرید 1-2 یوونتوس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۵۶۳

‍‍‍‍‍‍

گل اشتفان ساویچ به یوونتوس (اتلتیکو مادرید 1-2 یوونتوس).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ یک بازی داغ روی چمن داغ متروپولیتانو

پس از رقم زدن یکی از تاریخی ترین شب های تاریخ استادیوم متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید میزبان بارسلونای آماده ژاوی است. هر دو تیم با روحیه خوب ناشی از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا وارد این بازی خواهند شد. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته بیست و نهم لالیگا، تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا مقابل هم صف آرایی می کنند. اتلتیکو به عنوان میزبان این بازی، چند روز قبل یکی از بهترین بازی های تاریخ خودش را مقابل اینتر انجام داد و برخلاف پیش بینی ها به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. حریف آنها در جدول لالیگا یک رتبه بالاتر است و در لیگ قهرمانان هم وضعیتی مشابه به خودشان دارد. بارسلونا پس از حذف ناپولی به مادرید می رود تا یکی از سخت ترین بازی های باقی مانده خودش در لالیگا را مقابل تیم سیمئونه برگزار کند. 

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا بستر مسابقه: هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 27 اسفند 1402 (17 مارس 2024) ساعت: 23:30 به وقت تهران مکان: استادیوم سیویتاس متروپولیتانو داور: خوزه ماریا سانچز مارتینز  نشست خبری مربیان و اخبار بازی 

 

ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند

 

 

دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم

ترکیب احتمالی بارسلونا و اتلتیکو مادرید

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | لوپز، کریستنسن، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

اتلتیکو مادرید (2-5-3): اوبلاک | رینیلدو، ویتسل، پائولیستا | لینو، سائول، کوکه، دی پل، یورنته | موراتا، گریزمان

غایبین بارسلونا و اتلتیکو مادرید

بارسلونا: بالده، دی یونگ، گاوی، پدری

اتلتیکو مادرید: خیمنز، پائولو، لمار، ویتولو

جایگاه دو تیم در جدول  رده باشگاه برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
3 بارسلونا 18 7 3 57 34 23 61
4 اتلتیکو مادرید 17 4 7 54 31 23 55
رویارویی‌ های پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید

نکات آماری دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید از زمان ورود ژاوی هرناندز به بارسلونا، هر چهار بازی لالیگایی این دو تیم به سود بارسا تمام شده است. اتلتی هیچ وقت تحت هدایت دیگو سیمئونه پنج باخت متوالی مقابل بارسلونا تجربه نکرده است.  اتلتیکو مادرید دو مورد از سه بازی خانگی آخر خودش مقابل بارسلونا در لالیگا را با پیروزی تمام کرده است؛ آنها در 10 تقابل قبل از آن بارسا را نبرده بودند.  بارسلونا از هشت سفر آخر خودش به مادرید تنها دو باخت تجربه کرده است. آنها قبل از ورود ژاوی شش باخت متوالی مقابل تیم های مادریدی تجربه کرده بودند.  بارسلونا در سه بازی لالیگایی اخیر خودش کلین شیت کرده است. این بهترین عملکرد فصل آنها محسوب می شود که از آوریل 2023 هم بی سابقه بود.  اتلتیکو مادرید این فصل 7 شکست در لالیگا تجربه کرده است. این بیشترین تعداد باخت آنها تا این هفته از فصل تحت هدایت دیگو سیمئونه است (برابر با 7 باخت فصل 22-2021).  پیش بینی دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید
هواسکورد اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا
طرفداری اتلتیکو مادرید 1-1 بارسلونا

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها