Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:43:50 GMT

هزینه محرم‌سازی دبیرستان‌های دخترانه چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۵۶۶

هزینه محرم‌سازی دبیرستان‌های دخترانه چقدر است؟

آفتاب‌‌نیوز :

علی شهری درباره مناسب سازی فضای آموزشی دبیرستان‌های دخترانه گفت: شورای اسلامی شهر تهران مبلغی را به این موضوع اختصاص داده است؛ باید از دغدغه مندی شورای شهر قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام مسبوق به سابقه بوده و در قالب طرح‌های گذشته نیز تحت عنوان «محرم سازی» اجرا شده افزود: البته ایجاد یک محیط آرام برای فعالیت‌های ورزشی و بدنی دانش‌آموزان و به ویژه دختران در مدارس نیازمند طرح‌های ویژه‌تر و با حیاط مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به موانع موجود در این حوزه بیان کرد: اجرای این طرح با حیاط مرکزی، یک زمین بزرگ و وسیع را می‌طلبد که متاسفانه در حوزه شهر تهران چنین امکانی کمتر وجود دارد.

شهری این اقدام شورای اسلامی شهر تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید برای نتیجه گرفتن از این اقدام هماهنگ عمل کنیم. شورای شهر، سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش باید در اقدامی هماهنگ و در قالب ارائه یک برنامه صحیح حرکت کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به اهمیت رعایت نکات و ضوابط فنی در این باره افزود: مرجع این ضوابط فنی، سازمان نوسازی و ادارت کل نوسازی مدارس استان‌ها هستند.

وی این طرح را مخصوص مدارس دولتی دانست و گفت: شورای شهر مبلغ چهار میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده و هزینه کرد آن در مدارس، بسته به نوع اقدام ما متنوع است. هزینه این طرح در هر مدرسه می‌تواند از ۵۰ میلیون شروع شود و به عنوان مثال برای ساخت یک سالن ورزشی مناسب برای محیط مدرسه تا یک میلیارد تومان هم هزینه خواهد شد.

شهری افزود: بعد از شناسایی اولویت‌ها در مناطق و تشخیص سطح محرم سازی و مناسب سازی، اجرای طرح هماهنگ می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در آینده تبدیل به قانون خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع اجباری برای مدارس غیردولتی ایجاد نخواهد کرد اما مدارسی که امکان آموزشی و فضای بهتری فراهم کنند طبیعتاً مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

شهری در برنامه «صبح و گفت‌وگو» رادیو گفت‌وگو گفت: این طرح در فرآیند تکمیل اقدامات ما در مدارس است و طرح‌های جدید متناسب با امکانات، زمین و هزینه‌ها در مدارس اجرا می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۵۵۰۰ فضا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی بعد از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی نواحی چهارگانه اهواز بیان کرد: مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در فضاهای اختصاص داده شده به اسکان در سطح مدارس است و بر این اساس بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ همکار در ۴۳ پایگاه در استان روند خدمت رسانی به میهمانان نوروزی را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به متبرک بودن خاک خوزستان به یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس توضیح داد: امیدواریم که میهمانان نوروزی با حضور در این فضاهای مقدس بهره معنوی کافی از یادمان‌های شهدا بهره ببرند.

حبیبی با اشاره آماده سازی پنج هزار و ۵۰۰ فضا در مدارس خوزستان برای اسکان میهمانان نوروزی گفت: یک هزار و ۱۱۴ مدرسه در طول ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود و امیدواریم این هم وطنان از سطح کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز اسکان رضایت کافی داشته باشند.

کد خبر 6058453

دیگر خبرها

  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • آماده سازی ۵۵۰۰ فضا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • اهدای ۴۰۰ میلیون تومان هدایای پرداخت عوارض نوسازی به شهروندان قمی
  • پلیس : پارکینگ‌ و کفی‌ها حق ندارند هیچ پولی از مالکان موتورسیکلت‌ دریافت کنند
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد