Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:16:33 GMT

رازگشایی از جسد سوخته خانم پرستار در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۶۲۴

رازگشایی از جسد سوخته خانم پرستار در پایتخت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از ۱۹ آذرماه سال ۹۷ به دنبال ناپدید شدن یک زن جوان به نام آزاده در دستور کار پلیس قرار گرفت. شوهر این زن که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: همسرم پرستار است و در یک مطب کار می‌کند.

او دیروز صبح از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت. وقتی به مطب محل کار او رفتم منشی گفت همسرم به محل کارش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گوشی موبایل آزاده خاموش است و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. به دنبال اظهارات این مرد تلاش برای پیدا کردن ردی از زن گمشده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: تصمیم بزرگ دختر فراری در خانه فساد

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس‌های تلفنی این زن پرداخت و دریافت وی صبح با اسنپ به ایستگاه متروی جوانمرد قصاب رفته بود. به این ترتیب راننده اسنپ تحت بازجویی قرار گرفت. وی گفت: صبح زن جوان را از مقابل خانه اش سوار ماشینم کردم. او در حوالی متروی جوانمرد قصاب از ماشین پیاده شد در بین راه با یک نفر تلفنی درباره سند زدن یک ملک صحبت می‌کرد و به نظرم می‌خواست با او قرار ملاقات بگذارد.

اظهارات راننده جوان سرنخ اصلی را به پلیس داد و روشن شد آزاده به تازگی ملکی را خریده است و با فروشنده اختلاف حساب داشت. بدین ترتیب؛ مرد ۴۰ ساله‌ای به نام محمود ردیابی و بازداشت شد. وی که سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از مرگ آزاده نشان دهد داستان سرایی‌های بسیاری کرد تا این‌که در بازجویی‌های بعدی به قتل زن جوان اعتراف کرد.

محمود گفت:مدتی پیش ملکی را به یک نفر فروخته بودم او نیز خانه را با زن جوانی معامله کرده و سفته‌های من را به زن جوان داده بود. به همین خاطر ۳۰۰ میلیون تومان سفته دست زن جوان داشتم. من هرگز او را ندیده بودم فقط چند بار تلفنی با او صحبت کردم تا مشکل مان را حل کنیم. وی ادامه داد: آخرین بار با او صحبت کردم و از او خواستم تا مقابل محل کارم بیاید تا با هم ملاقات کنیم. او وقتی به محل کارم آمد روی صندلی جلوی پژو پرشیا کنار من نشست. من به او اعتراض کردم و از او خواستم تا به صندلی عقب برود، اما عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

او خیلی توهین کرد و من که عصبانی شده بودم دستم را روی گلویش گذاشتم و او را تهدید به مرگ کردم، اما ساکت نشد. او فحاشی می‌کرد که با دو دست گلویش را گرفتم تا این که بیهوش شد. وی گفت: من که ترسیده بودم ماشین را متوقف کردم و به او ماساژ قلبی دادم، اما زن جوان نفس نمی‌کشید. به همین خاطر به سمت اتوبان قم رفتم. در میان راه از ترسم و برای پنهان کردن جسد به پمپ بنزین رفتم و بنزین خریدم. سپس در جاده قم جسد را آتش زدم تا راز قتل پنهان بماند.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس بقایای جسد را کشف کرد و محمود به بازسازی صحنه جرم پرداخت. وی در بازجویی‌های بعدی گفت: باور کنید من قصد کشتن زن جوان را نداشتم. من فقط به خاطر رفتار‌های غیر اخلاقی آزاده به او تذکر دادم، اما او شروع به فحاشی کرد که کنترل اعصابم را از دست دادم. من بیمار دیالیزی هستم و از اولیای دم تقاضای بخشش دارم.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث قتل زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پیگیری شد که با برد دو بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار همراه بود.

محسن سفید چقایی (۲۱) و یونس شاکری (۲۸) برای هوادار و محمدجواد آزاده (۳۱) برای خودروسازان گلزنی کرد.

عملکرد کم اشتباه هوادار باعث شد تا رضا عنایتی خیلی زود دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند. علی اکبر رنجبر در دقیقه ۲۴ نخستین تعویضی این دیدار بود تا جای حامد پاکدل مهاجم پیکان را بگیرد.

با این حال هوادار روی پاس استثنایی داریوش شجاعیان به شاکری توانست گل دوم را به ثمر برساند اما در ادامه، این تیم پیکان بود که توسط آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کد خبر 6082048

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!