Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شروع کهکشانی ها در لیگ قهرمانان دور از انتظار بود. رئال با انبوهی غایب برابر پی اس جی ای که این تیم هم غایبان سرشناسی داشت به میدان رفت و بازی را با سه گل واگذار کرد. در طول بازی نیز میزبان برتری کاملا محسوسی روی رئال داشت و تیم زیدان فرسنگ ها از روزهای خوب خود فاصله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود رئال دو بار نیز به گل رسید که هر دو مردود اعلام شدند.

دقیقه 36 و در حالی که بازی با دو گل به سود پی اس جی دنبال می شد، گرت بیل موفق به گلزنی شد. گل ابتدا توسط داور مورد قبول قرار گرفت اما پس از بررسی وی ای آر مردود اعلام شد. بیل به کمک دست خود موفق به کنترل توپ شده بود.

دقیقه 76 مسابقه نیز کریم بنزما توانست برای رئال گلزنی کند اما کمک داور پرچم زد و در وی ای آر نیز مردود بودن گل تایید شد. قبل از اینکه توپ به بنزما برسد، لوکاس واسکز در شرایط آفساید به سمت توپ حرکت کرده بود و به نوعی دخالت موثر در صحنه داشت.

یوونتوس و اتلتیکومادرید در مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که تورینی ها با دو گل از حریف پیش افتادند اما این پایان کار نبود و شاگردان سیمئونه موفق شدند گل های خورده را جبران کنند. 

256 43

کد خبر 1301023

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید باشگاه یوونتوس آرامکو عربستان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه استقلال رژیم صهیونیستی اسرائیل سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم

قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا، در اولین بازی خود پس از فتح این رقابت‌ها در حالی که تا یکقدمی شکست رفته بود، در نهایت یک امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا یک قدم دیگر به شکست‌ناپذیر ماندن در این رقابت‌ها نزدیک شد.

دورتموند (1-5-4): کوبل | رایرسون، هوملس، اشلوتربک، ماتسن | سانچو، زابیتسر، جان، برانت، باینو گیتنز | فولکروگ

بایرلورکوزن (2-5-3): هرادسکی | تاپسوبا، تا، هینکاپیه | فریمپونگ، استانیشیچ، ژاکا، آندریش، گریمالدو | هافمن، تلا

 

شاگردان ژابی آلونسو که هفته پیش برای اولین بار در تاریخ لورکوزن به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسیدند، در اولین بازی‌شان پس از این اتفاق در سی‌‌امین هفته از لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) از ساعت 19 میهمان دورتموند بودند و این بازی را که تا دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده‌اش باخته بودند با تساوی یک - یک به پایان رساندند.

در این مسابقه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 81 گل نخست را برای دورتموند به ثمر رساند، اما با وجود فرصت کم باقیمانده برای جبران گل خورده، لورکوزن تن به شکست نداد و در دقیقه 8+90 توسط جوزپ استانیشیچ دروازه زردپوشان وستفالن را باز کرد تا روند شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در تمامی رقابت‌های این فصل همچنان ادامه داشته باشد. در سمت مقابل اما دورتموند با از دست دادن دو امتیاز این بازی، از آخرین سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان فصل آینده دو امتیاز فاصله گرفت.

با این نتیجه لورکوزن 80 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ به 14 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اشتوتگارت با 63 امتیاز در رده سوم، لایپزیگ با 59 امتیاز در رده چهارم و دورتموند با 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 21 امشب فرایبورگ به مصاف ماینتس رفته است.

دیگر خبرها

  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!