Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:58:07 GMT

حمله تند مدیر بایرن مونیخ به سنگربان بارسلونا!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۶۹۵

حمله تند مدیر بایرن مونیخ به سنگربان بارسلونا!

اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ در مورد حواشی اخیر بین مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب بایرن مونیخ موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده با سه گل ستاره سرخ بلگراد را مغلوب کرده و شروعی موفق در این فصل لیگ قهرمانان داشته باشد، اما اولی هوینس پس از پایان این بازی مصاحبه ای توفانی در مورد اتفاقات اخیر فوتبال آلمان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارک آندره تراشتگن اخیرا نسبت به نیمکت نشینی در ترکیب تیم ملی آلمان معترض شده و ادعا می کند که وی باید سنگربان اول ژرمن ها باشد. در روزهای اخیر بحث های فراوانی بین او و مانوئل نویر رخ داده و بسیاری از بزرگان فوتبال آلمان نیز در این رابطه اظهارنظر کرده اند؛ اما اولی هوینس موضعی تندی نسبت به حواشی اخیر داشته است.

 

اولی هوینس گفت: تراشتگن ج.ری صحبت می کند که انگار تا به حال در 17 جام جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. او نباید هیچ ادعایی داشته باشد و بحثی وجود ندارد که مانوئل نویر سنگربان اول تیم ملی آلمان است. ما علاقه نداریم اعتبار بازیکنان بایرن مونیخ آسیب ببیند و مانوئل نویر همیشه بهترین خواهد بود.

 

بایرن مونیخ اولی هوینس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ اولی هوینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟