Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@14:26:38 GMT

توقیف سنگ‌های قیمتی قاچاق در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۷۹۲

توقیف سنگ‌های قیمتی قاچاق در فرودگاه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ذبیح‌الله دلاور با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس فرودگاه استان اصفهان حین کنترل و بازرسی وسایل بار مسافران متوجه اشیای مشکوک در وسایل بار یکی از مسافران خروجی شده و نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان افزود: ماموران در بازرسی دقیق خود مقدار محموله سنگ‌های قیمتی و گران بهاء به وزن 6 کیلو و 500 گرم که به صورت ماهرانه‌ای در داخل چمدان و وسایل بار این مسافر جاسازی شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرده و گفت: در این رابطه فردی که قصد داشت این مقدار سنگ قیمتی و گران بهاء را به صورت قاچاق از کشور خارج کند دستگیر و همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان مسافران فرودگاه اصفهان وزن قاچاق فرودگاه قاچاق مسافران سنگ های قیمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ مرتضی ترازی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ماسال هنگام گشت زنی ، ۹ تن چوب جنگلی قاچاق را از ۲ خودروی وانت نیسان کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه قطع بی رویه و قاچاق درختان جنگلی، حیات محیط زیست را به خطر می‌اندازد، افزود: رانندگان ۲۱ و ۴۲ ساله این خودرو‌های باری به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ماسال با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۹۴ میلیون تومان برآورد کردند ، گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال تحویل داده شد.

سرهنگ ترازی از مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از قاچاق چوب، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال