Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@17:06:20 GMT

اعتماد به آمریکا تبعات منفی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۸۵۱

احد آزادی خواه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: ترامپ و سایر سیاستمداران کاخ سفید طی چند مدت گذشته دچار آشفتگی شده اند که این امر در رفتار و گفتارشان مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود آشفتگی سیاسی در بنده هیات حاکمه آمریکا

اخبار سیاسی- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: به عنوان مثال پمپئو چند ماه گذشته 12 شرط برای مذاکره با کشورمان مطرح کرد اما چند روز گذشته ترامپ از مذاکره بدون پیش شرط سخن به میان آورد و سپس حتی گفته خودش را نقض کرد که بیانگر آشفتگی مذکور است.

وی با اشاره به اینکه مذاکره و گفتگو با کشورها امری مرسوم است اما این عرصه از دیپلماسی نباید با زورگویی و یکجانبه گرایی همراه باشد، ادامه داد: در واقع آمریکایی ها سیاست چماق و هویج را در پیش گرفته و تلاش می کنند باب مذاکره را نوعی امتیاز برای کشورمان جلوه دهند اما در مقابل اقدام به تهدید و تحریم می کنند.

طبق رهنمود رهبر انقلاب آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه طبق رهنمود رهبر انقلاب آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: این امر در روند مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک به طور واضحی مشخص شد و پس از دستیابی به توافق نیز مشاهده شد که ترامپ و دولت جدید این کشور کل تعهداتشان را کنار گذاشتند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد مذاکره ای با ترامپ صورت نخواهد گرفت و تمام جناح های سیاسی و احزاب نیز به این امر اعتقاد دارند زیرا تبعات منفی اعتماد به ایالات متحده برایشان علنی شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز سه‌شنبه در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تأکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حضرت آیت الله خامنه ای ایالات متحده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند

شماری از دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» در واشنگتن پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم حمایت از فلسطین و سانسور شکایت کردند.

این شکوائیه چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

در این شکوائیه تاکید شده است: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند، اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌نامه توسط اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده است و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌های مورد نظر خود را برگزار کنند.

در این شکایت آمده شده است: آزادی بیان سرکوب شده است، زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

این در حالی است که اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد