Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی باباحیدری ، با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی مبنی بر اینکه دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه میان دو ملت انجام دادند اما به لطف الهی نتوانستند و از این پس هم نخواهند توانست، گفت: بیگانگان طی چند مدت گذشته تلاش کردند با تشدید حضورشان در منطقه بین کشورهای مسلمان فاصله ایجاد کنند اما در این راه موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع مشاهده می شود که وقتی مسئله فلسطین مطرح می شود دیگر کشورهای سرسپرده هم مجبور می شوند بر محور اتحاد و همدلی حرکت کنند و دست رد به سینه ظالمانی همچون صهیونیست ها و آمریکایی ها بزنند که درصدد اجرای طرح معامله قرن بودند.

مردم ایران در کنار مردم عراق ایستادند تا پای تروریست های تکفیری از این کشور قطع شود

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در کنار مردم عراق ایستادند تا پای تروریست های تکفیری از این کشور قطع شود، ادامه داد: از بین رفتن گروه تروریستی داعش در منطقه نشان دهنده عظمت وحدت بین کشورهای اسلامی است که این امر موجب عصبانت حامیان آنها و کشورهای بیگانه شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد که هر گاه کشورهای اسلامی در مورد موضوعی اتفاق نظر داشتند، کشورهای مستبد نتوانستند اهداف شومشان را پیش ببرند که مسئله فلسطین نماد آن محسوب می شود.

پیاده روی اربعین مصداقی از اتحاد و همدلی بین مسلمانان است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین نیز مصداق دیگری از اتحاد و همدلی بین مسلمانان است، خاطرنشان کرد: همه افکار عمومی دنیا در حضور میلیونی مسلمانان و حتی غیر مسلمانان حول محور امام حسین (ع) در تعجب هستند؛ به نوعی می توان اذعان کرد اربعین نمادی از وحدت مسلمانان در برابر زورگویی دشمنان است که دستاوردهای خوبی برای امت های اسلامی در پی داشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و تقدیر از مهمان‌نوازی موکب‌داران عراقی و خادمان راه‌پیمایی اربعین، دو ملت ایران و عراق را، دو ملتی توصیف کردند که جان و دل آنها به یکدیگر متصل است و گفتند: دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه میان دو ملت انجام دادند اما به لطف الهی نتوانستند و از این پس هم نخواهند توانست، زیرا عامل اصلی پیونددهنده‌ی دو ملت ایران و عراق، ایمان به خداوند متعال و محبت اهل‌بیت علیهم‌السلام و عشق به امام حسین علیه‌السلام است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رهبر انقلاب مجلس رهبر انقلاب مسلمانان واشنگتن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بقیع» میراث هویتی مسلمانان است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همایش جهانی «بقیع؛ مدفون ائمه و اصحاب» با اشاره به شرافت و منزلت بقیع نسبت به سایر اماکن مقدس اسلامی از منظر پیشوایان دینی و حتی از نگاه قرآن کریم، گفت: قبرستان بقیع باید با تاریخ اعتقادی ما ارتباط داشته و میراث هویتی ما است و مسلمانان از گذشته تا به امروز این مکان را ارج می‌نهند.

وی افزود: یکی از مکان‌هایی که نباید تنها به صرف یک قبرستان به آن نگاه کرد قبرستان بقیع است، شخصیت‌های برجسته‌ای آن هم در طراز امامان شیعه و حتی اصحاب و بستگان پیامبر (ص) در این قبرستان به خاک سپرده شده‌اند و همین موضوع به بقیع یک منزلت خاصی داده است.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم دنیا از افتخارات گذشته، ملی و تاریخ پرافتخار خود تجلیل می‌کنند گفت: در بسیاری از کشور‌ها حتی برای سربازان گمنام خود یادبود می‌سازند تا نسل به نسل این افتخارات و خاطرات باقی بماند و ما هم در مورد بقیع باید همین دید را داشته باشیم.

وی افزود: زیارت ایجاد یک رابطه بین زائر و مزور است، زیرا زائر تلاش می‌کند خود را با فرد مزور عجین کند و ما یاد فرد دفن شده و اقدامات آن می‌افتیم؛ بنابراین ارزش گذاشتن به بقیع به نفع خود ما هم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بقیع پیش از قبرستان خانه عقیل بوده است و اهل‌بیت (ع) در خانه ایشان به خاک سپرده شدند، در واقع محلی برای سکونت مردم بوده است گفت: قبرستان بقیع یکی از مکان‌های مهم در جهان اسلام به شمار می‌رود و باید به عنوان یک نشان در سطح بین‌المللی مطرح شود. 

دیگر خبرها

  • «بقیع» میراث هویتی مسلمانان است
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • دلیری سپاه پاسداران باعث خوشحالی ایرانیان و رسوایی اسرائیل شد
  • کشف یک بمب در ورزشگاه بوندسلیگایی!
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود