Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20 به پایان رسید. گل های زیبایی در این هفته به ثمر رسید اما به نقل از وبسایت یوفا؛ اسامی 4 نامزد اصلی دریافت عنوان بهترین گل هفته به شرح زیر است:

گل خوان کوادرادو به اتلتیکو مادرید  

 

گل آنخل دی ماریا به رئال مادرید

گل ادسون آلوارز به لیل

 

گل لوکاس مورا به المپیاکوس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های منتخب 5 لیگ معتبر اروپا تا مارس 2024 به انتخاب هواسکورد

نگاهی به بهترین بازیکنان پنچ لیگ معتبر اروپایی تا به اینجای فصل انداخته‌ایم.

طرفداری | بوکایو ساکا از آرسنال، جود بلینگام از رئال مادرید، لائوتارو مارتینز از اینتر، هری کین از بایرن مونیخ و کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن به ترتیب بهترین بازیکنان لیگ برتر، لالیگا، سری آ، بوندسلیگا و لیگ 1 فرانسه به حساب می‌آیند.

سایت هواسکورد یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. هواسکورد اقدام به انتشار تیم‌های منتخب پنچ لیگ معتبر اروپایی تا مارس 2024 کرده که در ادامه این مطلب به آنها می‌پردازیم.

لیگ برتر انگلیس

در تیم منتخب لیگ برتر انگلیس از ابتدای فصل تا مارس 2024 به انتخاب هواسکورد، بوکایو ساکا از آرسنال با امتیاز 7.69 بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شده است. ساکا تاثیر بسزایی در روند آرسنال و صدرنشینی این تیم در مسابقات لیگ برتر داشته است. پس از ستاره جوان توپچی‌ها رودری از منچسترسیتی با امتیاز 7.56 قرار گرفته است. رودری در حال گذراندن فصل فوق‌العاده‌ای در ترکیب سیتیزن‌هاست و او در هر مسابقه‌ای که این فصل در ترکیب تیم منچسترسیتی بازی کرده باختی را تجربه نکرده است. در جایگاه سوم هم تک‌تیرانداز تیم گواردیولا، فیل فودن با امتیاز 7.42 قرار گرفته است.

تیم منتخب لیگ برتر انگلیس در فصل 24-2023 لالیگا

در تیم منتخب لالیگا از ابتدای فصل تا مارس 2024 به انتخاب هواسکورد، جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید با امتیاز 7.78 در صدر قرار گرفته است. جود بلینگام بهترین گلزن لالیگا و رئال مادرید است و تاثیر بسیار بالایی در اولین فصل حضورش در لوس بلانکوس و صدرنشینی این تیم در لالیگا داشته است. پس از جود بلینگام، دیگر ستاره رئال مادرید، وینیسیوس جونیور با امتیاز 7.5 قرار گرفته است. سومین بازیکن برتر لالیگا از نگاه هواسکورد هم ایسکو از رئال بتیس با نمره 7.39 قرار گرفته است.

تیم منتخب لالیگا در فصل 24-2023 سری آ

لائوتارو مارتینز بهترین بازیکن این فصل از مسابقات سری آ تا پایان مارس 2024 از نگاه هواسکورد بوده است. مهاجم آرژانتینی گلزن اینتر با نمره 7.68 موفق شده تا بهترین عملکرد را در لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا به خود اختصاص دهد. پس از این مهاجم گلزن افعی‌ها، خویچا کواراتسخلیا از ناپولی با نمره 7.51 قرار گرفته است. جایگاه سوم این تیم منتخب هم به هاکان چالهان اوعلو از اینتر با نمره 7.41 اختصاص داشته است.

تیم منتخب سری آ در فصل 24-2023 بوندسلیگا

شاهزاده هری که در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ در حال گذراندن فصلی فوق‌العاده است، بهترین بازیکن بوندسلیگا تا به اینجای فصل از نگاه هواسکورد بوده است. هری کین با نمره 7.87 در صدر برترین بازیکنان لیگ باشگاهی فوتبال آلمان قرار گرفته است. پس از این مهاجم گلزن انگلیسی، لروی سانه بازهم از بایرن مونیخ با نمره 7.81 قرار گرفته است. در جایگاه سوم و با اختلاف کمی از سانه، سرو گیراسی از اشتوتگارت با نمره 7.8 ایستاده است.

تیم منتخب بوندسلیگا در فصل 24-2023 لیگ 1 فرانسه

در تیم منتخب لیگ 1 فرانسه از ابتدای فصل تا مارس 2024 به انتخاب هواسکورد، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن با نمره 7.78 قرار گرفته است. پس از کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پی‌اس‌جی، پیر لیس ملو قرار گرفته است. هافبک هجومی 30 ساله باشگاه برست فرانسه با نمره 7.35 در جایگاه دوم قرار گرفته است. در رده سوم این تیم منتخب هم رومن دل‌کاستیو بازهم از تیم برست با نمره 7.32 قرار گرفته است. عملکرد خوب بازیکنان برست در این فصل از مسابقات لیگ فرانسه باعث شده تا آنها بیشترین نماینده را در تیم منتخب این فصل لیگ 1 فرانسه داشته باشند.

تیم منتخب لیگ 1 فرانسه در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • تیم‌های منتخب 5 لیگ معتبر اروپا تا مارس 2024 به انتخاب هواسکورد
  • تصاویر| وقتی بچه‌های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند
  • کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی