Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سناتور جیمز ریش، سناتور جمهوری‌خواه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ نمی‌خواهد با هیچ‌کس وارد جنگ شود. او چنین گرایشی ندارد.»

این سخنان سناتور ایالت آیداهو در ضمن یک گزارش روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مطرح شده که به رویکرد آمریکا پس از حمله ارتش یمن به تاسیسات نفتی شرکت سعودی آرامکو اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز ریش می‌افزاید: «او (دونالد ترامپ)، هرکاری می‌کند تا از درگیری مستقیم با کشوری دیگر جلوگیری کند».

در گزارش وال‌استریت ژورنال، رویکرد دولت آمریکا در قبال مساله حمله به تاسیسات آرامکو، ترکیبی از ایجاد یک ائتلاف بین‌المللی برای محکوم کردن ایران و اعمال تحریم علیه این کشور ذکر شده است. به نوشته این روزنامه، آمریکا به دنبال ایجاد ائتلافی در سازمان ملل است.

پیش‌تر گزارش شده بود که واشنگتن قصد دارد موضوع حمله به تاسیسات شرکت سعودی آرامکو را به شورای امنیت سازمان ملل متحد بکشاند. پس از آنکه بامداد روز شنبه، 10 فروند پهپاد ارتش یمن در عملیاتی تلافی‌جویانه، توانستند آسیب‌های گسترده‌ای به تاسیسات آرامکو در بقیق و خریص وارد کنند، مقامات آمریکایی سعی کردند انگشت اتهام را به سمت تهران بچرخانند.

رسانه‌های غربی حتی تلاش کردند از احتمال اقدام نظامی علیه ایران تصویرسازی کنند. تهران ادعاهای مقامات آمریکایی را رد کرده و در پیامی به طرف آمریکایی هشدار داد هرگونه تجاوزی را فراتر از منبع آن تجاوز پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد