Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی پس از دو فصل بازی در لیگ قهرمانان اروپا، باید دوباره در لیگ اروپا به میدان برود. جالوروسی در اولین بازی خود به مصاف تیمی می رود که بازیکنانی چون اسکرتل، روبینیو، آردا توران، دمبا با، کلیچی، الیرو الیا را در ترکیب خود دارد. باشاک شهیر فعلا در رتبه چهاردهم جدول در فصل جدید سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در یکی از بازی های هفته اول لیگ اروپا، آاس رم میزبان استانبول باشاک شهیر است:

مشخصات بازی 5شنبه؛ 28 شهریور 1398 - 19 سپتامبر 2019 ساعت 23:30 به وقت ایران هفته اول لیگ اروپا، فصل 2019/20 - گروه J داور: خاویر فرناندز (اسپانیا) ورزشگاه المپیکوی رم

آاس رم در این دیدار با پیراهن سوم خود که به تازگی از آن رونمایی کرد، به میدان می رود:

ترکیب احتمالی دو رم

اسمالینگ، پروتی، اوندر و زاپاکوستا، مصدومان رم هستند.

باشاک شهیر بدون چند ستاره خود از جمله اینلر، روبینیو و اسکرتل به مصاف رم می رود.

نکات آماری بازی این دیدار، اولین تقابل دو تیم در تاریخ بازی های رسمی و دوستانه است. فونسکا، دو بار با شاختار مقابل باشاک شهیر قرار گرفته و هر دو بازی را برده است. باشاک شهیر، باشگاه تازه تاسیس شهر استانبول است. تاریخ تاسیس این باشگاه به سال 1990 برمی گردد. البته آنها از سال 2014 با این نام در سوپرلیگ ترکیه حاضر می شوند. این باشگاه ترک، مجموعا 20 بازی در مسابقات اروپایی انجام داده است. (10 برد، 7 تساوی و 3 باخت) مهم ترین افتخار باشاک شهیر در سوپرلیگ ترکیه به دو نایب قهرمانی در فصل 2016/17 و 2018/19 برمی گردد. آنها طی 5 فصل اخیر همیشه در بین 4 تیم بالای جدول، فصل را به پایان رسانده اند. این دیدار، اولین بازی رسمی باشاک شهیر مقابل یک تیم ایتالیایی است. رم در 4 بازی خانگی مقابل تیم های ترکیه به 3 برد و 1 تساوی رسیده است. جنگیز اوندر، دو فصل پیش از باشاک شهیر به رم پیوست اما به دلیل مصدومیت نمی تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود. رم در 11 بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ اروپا، بدون شکست بوده است. جالوروسی برای سومین بار، حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا (فرمت جدید) را تجربه می کند

پیش بینی از نگاه هواسکورد

آاس رم 2-0 باشاک شهیر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) محله‌ای قدیمی و رنگارنگ در قلب استانبول (فیلم)

دیگر خبرها

  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد