Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:20:11 GMT

12 بازار خرید ارزان در تهران+آدرس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۹۷۵

12 بازار خرید ارزان در تهران+آدرس

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خرید کردن در تهران با افزایش قیمت‌ها و شرایط اقتصادی سخت شده است. بودجۀ خرید مایحتاج روزانه و کالاهای اساسی، خرید پوشاک، خرید لوازم‌التحریر، خرید اسباب و لوازم خانه، خرید لوازم برقی، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید لوازم بسیار دیگری که در زندگی روزانه به آن احتیاج داریم، بسیار کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیدا کردن مراکز خرید ارزان در تهران کار سختی نیست، کافی است کمی تحقیق کنیم و  مراکز خرید شناخته شده و ارزان قیمت خرید و فروشگاه‌های معروف را شناسایی کنیم. اینکه بازار هر کدام از لوازمی که بدان نیازمندیم را بشناسیم و برای خرید هر کدام از آن‌ها به جای رفتن به فروشگاه‌های متفرقه، به این مراکز خرید مراجعه کنیم. عموماً بهترین مراکز خرید برای هر چیزی است، مراکزی هستند که به اصطلاح بورس اون محصول هستند.

مراکز خرید تهران بسار زیاد است و جز بازار بزرگ بزرگ تهران که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز خرید ارزان در تهران است، مراکز دیگری در نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد و غالباً هر محله‌ای بازارهای کوچک و شناخته شده دارد. گاهی برای خرید جزئی به صرفه است که به همان مراکز خرید نزدیک خانه مراجعه کنیم، اما گاهی برای خریدهای مهم‌تر یا کلی‌تر رفتم به مراکز خرید ارزان در تهران به صرفه‌تر خواهد بود.

1. خرید لوازم التحریر ارزان

• بازار بین الحرمین

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

کافیست به مترو پانزده خرداد بروید، هنگامی که از مترو خارج شدید، به سمت بازار تهران حرکت کنید، چند صد متر جلوتر، هنگامی که به مسجد امام خمینی رسیدید، وارد پله نوروزخان شوید. بله درست است! وارد بزرگترین بورس لوازم التحریر ایران به نام بازار بین الحرمین می شوید. در این بازار همه جور لوازم التحریر را با مناسب ترین قیمت می بابید، فقط کافیست مقداری حوصله و صبر به خرج دهید. راستی در زمان شروع سال تحصیلی بسیار شلوغ تر از همیشه می باشد و با ترافیکی بی سابقه رو به رو خواهید شد. ترافیکی از بچه مدرسه ای ها و والدین آن ها! پس اگر قصد خرید دارید سعی کنید زودتر از شروع سال تحصیلی به بازار بین الحرمین بروید. پس حوصله داشته باشید و خرید ارزان لوازم التحریر خود را با بهترین کبفیت انجام دهید.

2. خرید کیف و کفش ارزان

• خیابان فردوسی

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

کافیست به خیابان فردوسی سری بزنید. در این خیابان همه نوع کفش از هر قیمتی وجود دارید. از کفش های رنگی بچگانه گرفته تا کفش دامادی و چرمی بزرگ مخصوص پیرمردها! را می توانید در این خیابان بیابید.

• خیابان صف (سپه سالار سابق)

کلاس قیمت: متوسط و بعضی مغازه ها لوکس

اگر سری به خیابان جمهوری، بعد از تقاطع سعدی بزنید به خیابان صف یا همان باغ سپهسالار سابق خواهید رسید. این بازار، بسیار متنوع و بزرگ است که سرک کشیدن به همه جاهای آن، وقت و حوصله بسیاری می طلبد، اما پیشنهاد ما این است که حتما به مغازه چهلستون و پاساژ کوچکی که انتهای سمت چپ خیابان است مراجعه کنید.

• خیابان ولی عصر

کلاس قیمت: متوسط و گاهی لوکس

اگر در میدان ولیعصر به سمت بالا و تا حوالی تقاطع خیابان فاطمی بروید به بورس کفش فروشی ها خواهید رسید. از هر نوع کفش و از هر قیمتی می توانید بیابید. فقط باید صبر و حوصله داشته باشید.

• فلکه اول و دوم صادقیه

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط و لوکس

در فلکه اول صادقیه اگر به دنیای کفش سر بزنید، کفش های بسیار راحت و بادوامی را می توانید بیابید که قیمت ارزانی نیز دارند اما اگر شکل ظاهری برایتان مهم است به دنبال این کفش ها نباشید! اگر به پاساژ پردیس هم سری بزنید، کفش های بهتری نیز می توانید بیابید. در برج گلدیس واقع در فلکه دوم صادقیه هم می‌توانید کیف و کفش‌های متنوع با قیمت مناسب پیدا کنید.

3. خرید پارچه و پرده

• بازار پارچه مولوی

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط

بدون شک اولین بازار برای پرده که به ذهن همگان می رسد، مولوی است. در این بازار از هر نوع پارچه و پرده ای با هر قیمتی، مطابق سلیقتان پبدا کنید. هنگامی قصد خرید در مولوی را دارید بیشتر تحقیق کنید و در خرید کردن عجله نکنید تا اطلاعات دقیقی از جنس و قیمت بازار داشته باشید.

• خیابان زرتشت

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی می تواند باشد. البته انتظار قیمت های مولوی را نمی توانید از خیابان زرتشت داشته باشید، چرا که کلاس کاری آن ها در کل متفاوت است.

• خیابان گاندی

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

این خیابان از چند پارچه فروشی و یک بزازی تشکیل شده است. اگر در بازار پارچه تا کنون اسم برند “عادل” به گوشتان رسیده است در این خیابان چند پارچه فروشی به نام عادل، عادل اصل و… وجود دارد که نمی توانید اصل یا فرع هیچکدام را تشخیص دهید!

• بازار پارچه عبدل آباد

کلاس قیمت: اقتصادی

اگر می خواهید کیلویی پارچه بخرید به عبدل آباد بروید! تنها ایراد عبدل آباد این است که نمونه ای آماده در قالب نمایشگاه و ویترین مغازه ها نخواهید یافت و فقط از نمونه های موجود در طاقه های مغازه ها تصمیم خود را بگیرید. بیشتر این مغازه ها به سبک عمده فروشان کار می کنند و حداقل قیمت پارچه کیلویی 4 هزار تومان است! پارچه های کیلویی عمدتا از کیفیت لازم برخوردار نبوده و بیشتر برای دستمال و ملحفه به کار می روند.

4. خرید لباس ارزان

• بازار 15خرداد

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط

اولین گزینه برای خرید لباس، بازار 15خرداد می باشد. می توانید به بازار کویتی ها سری بزنید و از هر نوع لباسی با هر قیمت و سلیقه ای بیابید. بازار بزرگ برای خریدهای بانوان گزینه های متفاوتی دارد. از کیف و کفش گرفته تا لباس های راحتی و جوراب! بازار تهران را از نظر قیمت لباس، می توان مناسب ترین جای تهران در نظر گرفت. اگر مسیرتان به بازار تهران خورد حتما به پاساژ رضا، پاساژ مریم یا مرکز خرید کوچه مروی نیز سری بزنید.

• کوچه برلن

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط

اگر گذرتان به خیابان فردوسی افتاد، حتما سری به سفارت آلمان بزنید! سفارت آلمان چرا؟ چون کنار آن خیابانی به نام برلن وجود دارد. در این خیابان اکثر تولیدی های لباس وجود دارند و لباس را بدون واسطه و کمترین قیمت ممکن می توانید بخرید.

• بازارچه سنتی ستارخان

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

در بازارچه سنتی ستارخان بورس کاملی از لباس های تولید داخلی و صادراتی را می توانید بیابید. این بازارچه آنقدر شلوغ است که اگر قصد خرید ندارید بهتر حتی از نزدیکی این بازارچه نیز عبور نکنید.

• مرکز خرید شانزلیزه

کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط

در این مرکز علاوه بر لباس، کیف و کفش نیز می توانید خریداری کنید. یکی از ویژگی های اصلی این مرکز خرید این است که مغازهای زیادی هستند که بدون واسطه می توانید خرید کنید و این باعث کاهش قیمت اجناس خواهد شد.

• نازی آباد

کلاس قیمت: متوسط و اقتصادی

یکی از رقیب های بزرگ بازار بزرگ، بازار نازی آباد است که دست کمی از بازار بزرگ ندارد. در این بازار می توانید بورس کاملی از لباس بچگانه و زنانه را بیابید. خیلی ها این بازار را رقیب بازار های شمال شهر نیز می دانند و از نظر کیفیت از بارار های شمال شهر دست کمی ندارد. با همان کیفیت خرید ارزان انجام دهید!

5. خرید مبل ارزان

در تهران بازارهای مبل زیادی وجود دارد. از بازار مبل یافت آباد در غرب تهران گرفته تا بازار مبل عبدل آباد و جاجرود و دلاوران در شرق تهران، همگی بورس کاملی از مبلمان و تخت خواب هستند. در بازارها، مطابق هر سلیقه و هر قیمتی می توانید مبلمان مورد نظرتان را بیابید. تنها لازم است کمی صبر داشته باشید و به این بازارها سر بزنید. فقط این نکته را در نظر بگیرید سرویس مبلمان می تواند از شانه تخم مرغ تا بهترین چوب دنیا ساخته شده باشد و شما در نگاه اول تفاوت آن را درک نکنید. پس با دقت و صبر بیشتری به خرید مبلمان بپردازید.

• بازار مبل یافت آباد

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار مبل ایران، بازار مبل یافت آباد می باشد که می توانید انواع و اقسام مبلمان را از کلاسیک و مجلسی گرفته تا راحتی را بیابید. در این بازار، مبلمان با انواع قیمت را می توانید بیابید اما انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

• بازار مبل دلاوران

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

پس از بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران از به روز ترین بازارهای مبل تهران در شرق است. در این بازار نیز، انواع و اقسام مبلمان را می توانید بیابید اما مانند یافت آباد انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

• بازار مبل جاجرود و کمرد

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

می توان گفت هر آنچه در دلاوران می یابید، در بازار مبل جاجرود نیز می بینید! چرا؟ چون اکثر کارگاه های مغازه های دلاوران در جاجرود هستند. تفاوت قیمت آنچنانی بین این دو بازار مبل وجود ندارد، فقط باید هزینه جابجایی بیشتری را بپردازید.

• بازار مبل عبدل آباد

کلاس قیمت: اقتصادی

می توان گفت ارزان ترین مبل ها را می توانید در عبدل آباد بیابید! مکانی برای خرید ارزان ما!

اما از قدیم گفته اند “هر چقدر پول یدهید، همان قدر آش می خورید!” پس خیلی انتظارات خود را بالا نبرید، و انتظار مبلمان به روز، خوش نشین و با کیفیت را نداشته باشید.

6. خرید موبایل و کامپیوتر ارزان  

• پاساژ علاءالدین

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

این روزها به علت پیشرفت و توسعه فروشگاه های اینترنتی مخصوصا در زمینه کالاهای دیجیتال کالایی مانند موبایل تقریبا در همه جا قیمت یکسانی پیدا کرده است. اما اگر شیفته ی خرید حضوری و خرید بازارهای تخصصی هستید، می توانید به پاساژ علاءالدین که معروف ترین پاساژ در این زمینه است، سر بزنید.

• بازار موبایل ایران

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

بزرگترین مزیت بازار موبایل ایران، این است که طبقات این مجتمع بر اساس محصولات، تفکیک شده است، به طوریکه:

o طبقه زیر همکف: فروش گوشی تلفن همراه

o طبقه همکف: برند های معروف گوشی های تلفن همراه

o طبقه اول: فروشگاه های عرضه کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی آن

o طبقه دوم: محصولات صوتی و تتصویری و لوازم جانبی

o طبقه سوم: فروشگاه های مولتی مدیا

• میدان ولیعصر

در میدان ولیعصر نیز چند پاساژ کامپیوتری وجود دارد که می توانید به آن ها سر بزنید، کلی تحقیق کنید و خرید خود را انجام دهید.

• پایتخت

کلاس قیمت: متوسط و لوکس

مجتمع پایتخت یکی از بزرگترین مجتمع های ایران در زمینه فروش محصولات موبایلی و لپتاپ است. برای تعمیرات لوازم کامپیوتری خود نیز می توانید به این مجتمع مراجعه کنید.

7.خرید فرش ارزان

• عبدل آباد

کلاس قیمت: اقتصادی

در عبدل آباد همه چیز می توانید بیابید! حتی فرش! اگر به فرش های ماشینی کم قیمت نیاز دارید حتما به عبدل آباد واقع در جنوب تهران سر بزنید! حتما پیدا خواهید کرد! گزینه ی مناسبی برای خرید ارزان شما است.

• هفت تیر

کلاس قیمت: متوسط، لوکس

بازار فرش هفت تیر یکی از معتبر ترین بورس های فرش تهران است که می توانید انواع فرش های ماشینی را از هر نقش و نگاری که بخواهید، بیابید. هنگامی که از هفت تیر خرید می کنید، می توانید از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل نمایید، چراکه نمایندگی معتبرترین برندهای فرش ایران در این بازار قرار دارند مانند:

o فرش زمرد مشهد

o ستاره کویر

o خاطره

o فرهی

o نگین

o ستاره طلایی دلیجان

o مهستان

• مصطفی خمینی

کلاس قیمت: اقتصادی

در حد فاصل چهارراه مولوی تا چهاراه سیروس، بورس کامل فرش ماشینی و موکت را می توانید بیابید! این مغازه ها تقریبا هم کیفیت مغازه های هفت تیر هستند و اگر صبر داشته باشید، میتوانید خرید خود را با قیمت کمتری نسبت به هفت تیر انجام دهید.

8. خرید لوازم برقی خانگی ارزان

 

• میدان شوش

کلاس قیمت: متوسط

اگر در تشخیص لوازم برقی تقلبی خبره نیستید اصلا به بازار شوش فکر نکنید! اما اگر در این کار خبره هستید، لوازم خانگی را می توانید با کمترین قیمت ممکن البته بدون گارانتی! بیابید. مکان ایده آلی برای خرید ارزان!

• سه راه امین حضور

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

اصلی ترین و بزرگ ترین بورس لوازم برقی ایران در سه راه امین حضور نزدیک بهارستان قرار دارد. در این بازار، نمایندگی همه ی برند های معتبر وجود دارد و مکان خوبی برای خریدن جهیزیه است. بیشتر سعی کنید خریدهای خود را از نمایندگی ها انجام دهید تا بتوانید از گارانتی آن ها نیز استفاده کنید.

• خیابان جمهوری

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

خیابان جمهوری نیز گزینه مناسب و مطمئنی برای خرید لوازم برقی به حساب می آید هرچند قیمت های آن تفاوت چندانی با بازارهای دیگر حتی فروشگاه های اینترنتی ندارد!

• بانه

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

ارزان تر از بانه نمی توانید بیابید! بانه شهری است که در غرب استان کردستان واقع است و اکثر لوازم خانگی به صورت قاچاق و کولبری وارد شهر می شود! پس اگر دنبال لوازم ارزان و بدون گارانتی هستید، حتما به بانه سری بزنید.

9.خرید بازی های کامپیوتری و پلی استیشن ارزان  

• خیایان پشت شهرداری

کلاس قیمت: متوسط، لوکس

کافیست به میدان امام خمینی بروید و پس از آن به خیابان پشت شهرداری سری بزنید. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید. همه ی بازی های به روز دنیا را نیز می توانید در این بازار بخرید و یا در پلی استیشن خود بریزید. البته به صرفه تر است که چند بازی را همزمان در هارد پلی استیشن خود بریزید. تقریبا قیمت 10 بازی حافظه ای برابر یک بازی هارد دیسکی است.

10.خرید لوازم ورزشی ارزان

 

• منیریه

کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

اگر اهل ورزش هم نیستید، باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می کند. منیریه که در زمان قاجار یکی از مناطق اعیان نشین ایران بوده است، این روزها به بزرگترین بورس لوازم ورزشی ایران تبدیل شده است و می توان گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما در تهران باشد. نام این محله از اسم مادر کامران میرزا، منیر السلطنه گرفته شده است. در منیریه می توانید به دنبال کالاهای زیر باشید:

وسایل کوهنوردی

اولین فروشگاه هایی که در ضلع شمالی منیریه خواهید دید، مغازه های تخصصی فروش لوازم کوهنوردی از طناب و کوله گرفته تا لباس و کفش هستند. در این مغازه ها می توانید از لوازم حرفه ای تا تفریحی بیابید که گزینه های مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

کفش

در این بازار هم می توانید کفش های فیک که قیمت آن ها از 90 هزار تومان شروع می شود بیابید هم کفش های برند. درنتیجه برای کفش هم می تواند گزینه مناسبی برای خرید ارزان در تهران و خرید لوکس شما باشد.

کوله

انواع و اقسام کوله در هر اندازه و قیمتی می توانید بیابید. قیمت های آن ها از حدود 50هزار تومان شروع می شود و کوله های یک میلیون تومانی نیز می توانید بیابید.

تجهیزات ورزشی

از هر نوع تجهیزات ورزشی از پیکنیک کوهنوردی گرفته تا اسیکیت بورد و توپ و راکت از هر قیمت و برندی می توانید بیابید. فقط کمی صبر داشته باشید و با حوصله بازار را بگردید.

پک ورزشی تیم های مختلف

از لباس های استقلال و پرسپولیس و سپاهان گرفته تا رئال مادرید و منچسترسیتی و تیم ملی برزیل می توانید در منیریه بیابید. لباس های اوریجینال تیم های خارجی قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارند ولی لباس های فیک قیمتی در حدود 100 هزار تومان. که باز هم گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

11.خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان

کوچه مروی، بازار

کلاس قیمت: متوسط، لوکس، اقتصادی

اگر به بازار تهران رفته باشید، حتما سری به کوچه مروی زده‌اید. بازار تران همان‌طور که قبلاً اشاره شد در خیابان پانزده خرداد قرارد دارد و اگر می‌خواهید با مترو بروید، همان ایستگاه پانزده خرداد که پیاده شوید از هرکسی بپرسید، کوچه مروی را به شما نشان خواهد داد. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با مارک‌های مختلف را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. رژ، ریمل، خط لب، خط چشم، کرم پودر، محصولات مراقبتی، عطر، ادکلن و… به صورت تک فروشی و عمده در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. مراکز خرید دیگر مانند منوچهری و یافروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارند که با تخفیف‌های وسوسه‌انگیز محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند.

12. خرید بدلیجات ارزان بازار سلطانی

این بازار به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات د تهران شناخته شده و در بازار تهران و در منطقه 12 تهران قرار دارد و در منتهی الیه بازار بین خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ناصر خسرو قرار گرفته است. در این بازار که جزئی از منطقه و بافت تاریخی بازار بزرگ تهران قرار دارد،انواع بدلیجات به صورت تک و عمده به فروش می‌رسد. از آنجا که این محل بورس بدلیجات است، قیمت‌ای آن از پایین تا بسیار بالا شامل می‌شود. بنابراین شما با هر نوع سلیقه و با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید زیورآلات مناسب خودتان را پیدا کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل پول کفش کیف و کفش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟

فرارو- قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محله‌های منطقه ۲۲ تهران، براساس آخرین آمار‌های رسمی نسبت به میانگین کل شهر تقریبا ۱۵ درصد کمتر است.

به گزارش فرارو؛ متوسط قیمت آپارتمان‌های معامله‌شده تهران در اسفند سال گذشته کمی بیش از متری ۸۱ میلیون به‌ثبت رسیده، اما داده‌های بانک مرکزی مشخص می‌کند این عدد در چیتگر و منطقه ۲۲ پایتخت کمتر از متری ۷۰ میلیون است. به‌زبان ساده اگر میانگین ارزش یک خانه ۱۰۰ متری در تهران هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون باشد، این عدد در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ به کمتر از هفت میلیارد می‌رسد. با این وجود ارقام پیشنهادی و مورد انتظار فروشنده‌ها که در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن به‌چشم می‌خورد، فاصله زیادی با عددورقم‌های رسمی دارد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس آمار‌های رسمی

قیمت آپارتمان در چیتگر و بقیه محله‌های واقع در منطقه ۲۲ تهران متری ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود. این عدد را بانک مرکزی با زیرنظرگرفتن ۱۱۵ معامله‌ای که طی اسفند پارسال در محله‌های مختلف منطقه ۲۲ از جمله چیتگر امضاشده، به‌دست آورده که نسبت به میانگین کل شهر دقیقا متری ۱۲ میلیون کمتر است.

قیمت آپارتمان در کل تهران اسفند سال گذشته متری ۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده و با این اوصاف می‌توانیم ادعا کنیم قیمت آپارتمان در چیتگر منطقه ۲۲ تهران، تقریبا ۱۵ درصد زیر قیمت کل شهر است.

قیمت آپارتمان در چیتگر البته به‌شکل میانگین در محدوده متری ۶۹ میلیون قرار دارد و طبیعتا آیتم‌هایی مثل عمربنا و امکاناتی از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری، حین معامله در تعیین عدد نهایی بی‌تاثیر نیست. با این اوصاف اگر همان عدد متری ۶۹ میلیون و خرده‌ای را ملاک بگیریم، خرید آپارتمان ۵۰ متری و نقلی در چیتگر به‌طور متوسط سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون خرج برمی‌دارد و یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید به‌شکل متوسط و فارغ از آیتم‌هایی که گفتیم، شش میلیارد و ۹۴۴ میلیون ارزش داشته باشد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی و دلخواه فروشنده‌ها تقریبا متری ۱۶ میلیون نسبت به آمار‌های رسمی بیشتر است. چون در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن، متوسط قیمت آپارتمان در چیتگر براساس عدد و رقم‌های مورد انتظار فروشنده‌ها متری ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

قیمت آپارتمان در چیتگر با این اوصاف طبق آن چیزی که فروشنده‌ها انتظار دارند، حدود ۲۰ درصد بالاتر از آمار‌های رسمی برآورد می‌شود و به‌نظر می‌رسد سطح انتظار فروشنده‌ها برای پیدا کردن مشتری باید تا مرز متری ۷۰ میلیون تقلیل پیدا کند.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس جدید‌ترین فایل‌های پیشنهادی

قیمت آپارتمان ۹۲ متری حوالی دریاچه چیتگر تهران توسط فروشنده‌ای شش میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تعیین شده است. فروشنده بابت پیدا کردن مشتری برای خانه‌ای که تقریبا ۱۰ سال از عمربنا آن می‌گذرد، روی عدد متری ۷۰ میلیون دست گذاشته که تقریبا با متوسط قیمت مسکن در این بخش شهر برابری می‌کند.

قیمت آپارتمان ۹۱ متری دیگری همان حوالی هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون یعنی کمی بیش از متری ۸۶ میلیون تعیین شده است. این یکی سه سال قبل ساخته شده و مالک احتمالا به‌خاطر برخورداری همزمان واحد از آسانسور، انباری و پارکینگ، انتظار بیشتری نسبت به متوسط قیمت منطقه دارد.

آپارتمان ۹۸ متری و نوساز در چیتگر متری ۱۰۷ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان آگهی شده است. یعنی ۲۶ میلیون بالاتر از متوسط شهر. این عدد فقط از متوسط قیمت مسکن در مناطق یک تا سه تهران بیشتر است. با این حال، نوساز و فول‌امکانات بودن واحد، احتمالا در عدد پیشنهادی فروشنده تاثیر داشته است.

جدیدترین فایل‌های مسکونی در چیتگر

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

98 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

10 میلیارد و 500 میلیون

107 میلیون و 142 هزار تومان

91 متر

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و 900 میلیون

86 میلیون و 813 هزار تومان

92 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و 440 میلیون

70 میلیون تومان

110 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

11 میلیارد تومان

100 میلیون تومان

58 متر

چهار سال

آسانسور و پارکینگ

سه میلیارد و 800 میلیون

65 میلیون و 517 هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟