Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شورای توسعه مدیریت استان گیلان با تشریح وظایف این کمیته، به مقوله برنامه ریزی، مستندسازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه ها و راهبری اجرای برنامه ها به عنوان یکی از وظایف کمیته تأکید کرد و افزود: کمیته شهر هوشمند در زیر کمیته توسعه دولت الکترونیک باید تشکیل شود تا شاهد هوشمندسازی خدمات شهری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

تنهایی در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های مشورتی جهت هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا برپایی کانون گفتگو، هم اندیشی و هماهنگی در جهت ایجاد وحدت رویه در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و حذف موازی کاری دستگاههای اجرایی است.

انتهای پیام/آ

جلب رضایتمندی شهروندان در راس اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان قرار گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه مدیریت دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی عصر دوشنبه طی اولین جلسه شورای اداری در سال جاری با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اظهار کرد: وعده صادق در پاسخ به این شرارت صهیونیست‌ها بسیار مدبرانه و به موقع بود.

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران با اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت سیزدهم را بازگو کنند، افزود: بحث جهاد تبیین برای ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دارد که باید در این خصوص همه ظرفیت‌ها بکارگیری شود.

مرجانی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات و عملکرد نظام و دولت باید بدون بزرگ نمایی و غلو انجام شود، تصریح کرد: بسیاری از مواقع عدم اطلاع مردم از امور، سبب می‌شود اتفاقات دیگری بیفتد بنابراین رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است.

وی در خصوص رعایت عفاف و حجاب گفت: نظام جمهوری اسلامی در کنار دستاوردها با تلاش برای ایجاد یک جامعه ایرانی و اخلاقی برای پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی به مساله عفاف و حجاب پرداخته چرا که این امر برای حفظ حریم امنیت و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ضرورت دارد.

کد خبر 6079244

دیگر خبرها

  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • خدمات بنیاد مسکن در توسعه روستاها ارزشمند و ماندگار است
  • اقتصاد در انتظار تدبیر!
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی شناسایی شود
  • گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی
  • سرویس‌های جدید پستی در حوزه تجارت الکترونیک در راه است