Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونین فرمانداران و بخشداران شهرستان همدان و فامنین و مدیران حوزه ورزشی استان همدان در خصوص پروژه های ورزشی در دست احداث با تاکید بر لزوم پیگیری ماده ۲۳ برای توجیه پروژه هایی که باید برای آنها تخصیص اعتبار صورت گیرد، گفت: در این خصوص تهیه طرح توجیهی و اخذ ماده ۲۳ در اولویت برنامه ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بابایی عملیات اجرایی پروژهای جدید از جمله سالن های ورزشی روستاهای چشین و توئیجین و موئیجین و شهرک الوند در بخش بخش مرکزی شهرستان همدان و سالن ورزشی جهان آباد و روستای قلعه جوق در فامنین را از جمله این پروژه ها برشمرد.

وی با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های در حال احداث به ویژه در حوزه تکمیل و احداث مدارس در حال ساخت، اظهار داشت: ایجاد عدالت آموزشی از عمده اهداف آموزش و پرورش است که باید برای این مطالبه مهم و بحق مردم حداکثر تلاش را انجام داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تخصیص ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی تاکید کرد و گفت: باید با برنامه جدی برای اخذ ماده ۲۳ پروژه های جدید و تکمیل پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده اقدام و بر اجرای آن نظارت دقیق صورت پذیرد.

وی به طرحهای بهسازی روستایی نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی روستاهای ارزانفود؛ دینگله کهریز، احمد آباد و قلی کندی در بخش مرکزی شهرستان همدان و روستاهای آقاج و قلعه جوق و راستگویان درشهرستان فامنین نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: محوطه سازی مدرسه شبانه روزی تجرک، اجرای راه تجرک به سراوک؛ اجرای سد خاکی آجرلو و صیدآباد نیز از جمله این طرحها است.

کد خبر 4722729

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پروژه عمرانی ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان گنبکی گفت: بارندگی اخیر به ۵۰ راه این شهرستان خسارت وارد کرده است.

محمد امینیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی امروز باعث تخریب ۵۰ راه دهستان و راه روستای زیارت‌شاه شده و اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر نیست.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین معاون عمرانی فرماندار بم نیز با اشاره به گرفتار شدن نیروهای کرمان موتور و اهالی روداب غربی بخش بروات به دلیل سیل و مسدود شدن جاده، گفت: طغیان رودخانه و جاری شدن سیل باعث مسدود شدن راه‌های منتهی به روستاهای بخش بروات از جمله روداب غربی شده است.

 محمدصادق دادالله پور افزود: بخش بروات و روداب شامل روستاهای پرجمعیت از جمله دولت‌آباد، تاج‌آباد، کروک، سروند و ... است که جاده دسترسی آن هم‌اکنون مسدود شده است.

وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری و نزدیک شدن به محل رودخانه‌ها و پل‌ها بپرهیزند.

حمید طبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر نیز اظهار کرد: بر اثر بارش شدید امروز ششم اردیبهشت ماه و آبگرفتگی، راه روستای اسعدیه مسدود شده است.

وی افزود: روستاهای خواجه آباد، وکیل آباد، قلعه شهید، نظام شهر، دشت آباد، سیدآباد، خیرآباد، شهیدچمن، محمدآباد آب‌شیرین، ده وسط و روستاهای اطراف رودخانه‌های فصلی شهرستان نرماشیر آماده باش هستند.

طبسی نژاد اظهار کرد: راه مواصلاتی به بخش روداب مسدود است، همشهریان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است