Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:43:57 GMT

سرعت باد در اشنویه به ۶۰ کیلومتر برساعت رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۳۴۳

سرعت باد در اشنویه به ۶۰ کیلومتر برساعت رسید

اسماعیل سیمایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند وقوع تندباد در آذربایجان غربی متوقف شده و در ۲۴ ساعت آینده با جوی  آرام و تغییرات دمایی کم در استان مواجه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دمای هوای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین  ۹ و  ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود و نقده با دمای  هشت درجه و پلدشت با ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر استان بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای کاهش خسارت‌ها، برداشت سریع محصولات سیب، انگور و گردو و آبیاری نکردن باغ‌های سیب و همچنین آماده سازی زمین‌های زراعی برای کشت کلزا باید در دستور کشاورزان قرار گیرد.

طی هفته گذشته، وقوع تندباد به ویژه در ساعات بعد از ظهر، پدیده غالب جوی  در آذربایجان غربی بود که البته خسارتی به بار نیاورد.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزش باد وضعیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از وقوع رگبار، صاعقه و تگرگ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی نریمان ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: امروز جوی ناپایدار در استان حاکم بوده و با توجه به تداوم سامانه بارشی در برخی از نواحی استان به ویژه نیمه شرقی استان شاهد بارش باران همراه با رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش‌های رگباری در برخی از نواحی استان وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ در سطح استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌های اخیر در استان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش نیز به مقدار ۱۷.۵ میلی متر از شهرستان اهر گزارش شده است. از لحاظ دمایی نیز طی هفته‌ی جاری شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

نریمانی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و هشت درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه بالای صفر است.

وی در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان، عنوان کرد: سراب با دمای یک درجه بالای صفر سردترین و جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است‌.

کد خبر 747263

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان