Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این شعار برگرفته از سند تحول بنیادین است محور اول شعار یعنی امید بخشی است، چون دشمنان سعی بر ناامیدی مردم از نظام و انقلاب و کشور دارند و ما برآنیم که با روحیه امید نسل جوان و نوجوان را به خودباوری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: هرچه مشارکت ارکان سهیم در تعلیم و تربیت بیشترباشد نتیجه بخش‌تر خواهد بود و ما را به اهداف مان نزدیکتر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم باید دانش آموزان از حافظه محوری و اتباشته کردن محفوظات در ذهن فاصله بگیرند و به سمت مهارت اموزی گام بردارند.

خدابنده با بیان اینکه در تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش با کمبود مواجه هستیم افزود: در نیمه مهر ماه امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داریم که سهمیه امسال استان خراسان ۹۶۰ نفر می‌باشند که از این تعداد ۴۷درصد خانم‌ها می‌باشند.

انتهای پیام//ف. غ   برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیمه مهرماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی سند تحول بنیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

او ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

فرهادی با بیان این که داوطلبانی که در مصاحبه قبول شدند باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده داوطلبان در مرداد و شهریور آموزش‌های لازم را می‌بینند و از اول مهر وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

گفتنی است که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای جذب ۲۸ هزار معلم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم