Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ندیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند ثبت‌نام در سامانه سماح مربوط به پیاده‌روی اربعین حسینی، از ۱۹ شهریور امسال /عاشورای حسینی/ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: طبق پیش‌بینی ها امسال ۲ برابر سال گذشته که حدود ۳۴ هزار نفر را شامل می‌شود، زائر اربعین از آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی میلیونی اربعین حضور می‌یابند که روند ثبت‌نام آنان در روزهای آتی نیز ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه افرادی که قصد دارند در پیاده‌روی اربعین حاضر شوند، باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند، بیان کرد: این سامانه به نشانی samah.haj.ir فعال شده و افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این سایت و پرداخت ۲۵ هزار تومان در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: از کل هزینه‌های پرداختی در این سایت، ۲۲ هزار تومان مربوط به بیمه و خدمات درمانی در ایام پیاده‌روی اربعین است و در صورت وقوع حادثه یا فوت زائر، ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

ندیری گفت: زائران باید با پاسپورت دارای اعتبار حداقل ۶ ماه از زمان خروج از ایران اقدام به سفر زیارتی کنند و در صورت نبود اعتبار بیش از این، اقدامات تعویضی باید صورت گیرد.

حضور مردم ایران در پیاده روی اربعین از روزهای پس از عاشورای حسینی آغاز شده و در حوالی اربعین امسال / ۲۷ مهر/ به اوج خود می رسد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی سامانه سماح اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند