Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:06:18 GMT

اظهارنظر محمد بحرانی درباره مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۴۰۴

اظهارنظر محمد بحرانی درباره مهران مدیری

محمد بحرانی که بازی در سریال «هیولا» اولین تجربه همکاری‌اش با مهران مدیری محسوب می‌شود، درباره این تجربه توضیح داد: اولین بار، من آقای مدیری را در پشت صحنه «خندوانه» دیدم. سال‌ها مخاطبشان بودم و از نظر خودم ایشان بخشی از کمدی ایران را جابه جا کردند و در نوع نگاه مردم به کمدی خیلی تاثیر داشتند.

از «ساعت خوش» گرفته تا «جنگ ۷۷» و الان که کار کردن با ایشان خیلی کیف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در محیط پشت‌صحنه خیلی آرام و دلپذیر هستند. پیشنهاداتی که می‌دادم می‌پذیرفتند. عوامل پشت صحنه هم تیم خیلی خوبی بودند و حاشیه نداشتند. بازیگران نیز تقریبا کسانی بودند که از قبل می‌شناختم و همکاری با آنها خیلی دلپذیر بود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1301069

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد بحرانی مهران مدیری سریال ایرانی آرامکو عربستان ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال استان البرز رژیم صهیونیستی اسرائیل مجموعه ورزشی آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی

ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان معتقد است: «تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی بر صحنه مقدس تئاتر همواره الهام‌بخش بوده و خواهد بود.»

به گزارش ایسنا، محمد یاقوت‌پور در پیام خود به مناسبت روز جهانی تئاتر که برای انتشار در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت:

«تئاتر یک ضرورت است؛ یک ضرورت اجتماعی، یک ضرورت فرهنگی و یک ضرورت انسانی همان گونه که نان. پس تجربه تجلی همزمان زیبایی و تفکر بر صحنه متعالی تئاتر همواره الهام‌بخش بوده و خواهد بود و نمی‌توان منکرش شد چون ضرورتی است که همگان بر تاثیر شگرفش بر آگاهی‌بخشی جوامع در ادوار مختلف اذعان دارند و چون تئاتر نوعی هنر الهام‌بخش نیز هست می‌تواند میان فرهنگ‌ها و مردم مختلفی که در سراسر جهان زندگی می‌کنند پل ارتباطی برقرار کند و فرصت‌هایی برای آموزش و اطلاع‌رسانی در بستر زبان جهانی مشترک فراهم آورد که این از ویژگی‌های منحصربفرد هنر تئاتر است بر سایر هنرها. پس روز جهانی تئاتر فرصتی است برای تجلیل از هنرمندان فرهیخته ‌و پرتلاش این عرصه و بزرگداشت این هنر متعالی و گونه‌های بی‌شمارش که بایستی از سوی مسؤولان و متولیان ارشد کشور و استان مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد و با ایجاد تشکیلات «سازمان تئاتر کشور» که خواسته به حق سالیان اخیر تئاتر کشور بوده امید داریم تا به این مهم دست بیابیم. ان‌شاالله.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • تئاتر به مثابه تجربه تجلی همزمان تفکر و زیبایی
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • غیرت و اخلاق را در «آسمان غرب» به تصویر کشیدیم