Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در جلسه ستاد کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان که طی ماه‌های آتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک ضرورت است و برگزاری کنگره شهدای استان یکی از مهمترین و بهترین حرکات فرهنگی و ارزشی در این راستا محسوب می‌شود.

وی گفت :شهدا بر گردن ما حق دارند و شهرداری بندر عباس تمام ظرفیت‌هایش را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد به کار خواهد گرفت، زیرا ترویج فرهنگ شهادت و إیثار روح و کالبد جامعه را زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس گفت: انتقال روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری به نسل امروز یک وظیفه است و این حرکت جریان ساز با استفاده از ظرفیت‌های معنوی که دارد، می‌تواند مایه خیر و برکت برأی شهر بندرعباس و استان هرمزگان باشد.

وی افزود: شهرداری بندر عباس مسئولیت کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره ملی ١٥٠٠ شهید استان هرمزگان را بر عهده دارد و با برنامه ریزی های انجام شده، این کمیته فعالیت‌های خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده و آمادگی کامل برای اجرایی کردن برنامه‌ها را دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اجرای المان شهدا، راه‌اندازی دبیر خانه کنگره در مناطق و سازمان‌های شهرداری، کاشت ١٥٠٠ نهال در سطح شهر بنام شهدا و برگزاری ١٠ یادواره شهدا در شهر بندر عباس بخشی از برنامه ها و وظایف کمیته فضاسازی و تبلیغات است.

شهردار بندر عباس با اشاره به اینکه مقاومت و ایثار در جامعه باید نهادینه و جاری باشد، گفت: مردم باید در برگزاری این حرکت بزرگ شریک باشند، زیرا شکوفایی فرهنگ شهادت و شهادت طلبی با ایجاد تفکر در متن جامعه امکان‌پذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت ترویج فرهنگ جامعه شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت