Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: در مسیرهای کرج_چالوس، هراز_فیروزکوه،‌ تهران_کرج، تهران_قم و کرج_قزوین ترافیک پرحجم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده تهران به کرج، پل فردیس،‌ پل کلاک و گرم‌دره، افزود: همچنین ترافیک از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیز نیمه‌سنگین است.

رحمانی ضمن بیان اینکه هیچگونه مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود،‌ ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان انتظار می‌رود بار برگشت سفرهای تابستانی طی روزهای آتی شکل بگیرد؛ از این رو از مردم می‌خواهیم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵  طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از فردا بعدازظهر محدودیت‌های ترافیکی از چالوس و هراز به سمت تهران اعمال خواهد شد که ساعت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آخرین وضعیت جوی ترافیکی پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد

سرهنگ هادی امیدوار در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مشهد اظهار کرد: ترافیک در بزرگراه‌های شهید سلیمانی، بزرگراه شهید میرزایی، بزرگراه شهید کلانتری از آزادی به سمت جمهوری سنگین و پر حجم است.

وی افزود: در هسته مرکزی شهر، خیابان امام خمینی به سمت ده دی، چهارراه لشگر به سمت دارایی وطول خیابان سعدی به سمت سراب، احمدآباد و قرنی ترافیک سنگین با کندی حرکت را شاهد هستیم.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد:دیگر معابر شهری و اطراف حرم مطهر رضوی بار ترافیکی سبک و روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت