Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان این شهرستان گفت: ۶ دشت آبی در دشتی وجود دارد که به دلیل استفاده بی رویه و برداشت غیر مجاز آب همه این دشت ها با بیلان منفی روبرو شده است.

عبدالله نادری  افزود: مهمترین طرح‌ها برای تقویت سفره‌های زیر زمینی آب و احیای منابع آبی دشتی اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نادری اضافه کرد: امسال ۷ میلیارد  تومان ازمحل اعتبارات استانی، ملی و نفت  برای اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه کردلان، کاکی، دشت پلنگ،  لاور شرقی و چاهگاه هزینه می‌شود.

وی افزود: سه پروژه آبخیزداری در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید و ۲ طرح  نیز در دست اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار دشتی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های آبخیرداری در حوزه کردلان است که آب بیش از یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت کردلان را  تامین خواهد کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های آبخیرداری نقشی بسیار مهم در کنترل سیلاب ها، کاهش و کنترب  فرسایش خاک  و بهبود وضعیت منابع آبی و توسعه کشاورزی دارد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در  ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دشتی اعتبار منابع طبیعی آبخیزداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت