Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمودصیاد بورانی مسئول میز خدمت جهاد کشاورزی زنجان گفت:در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع هم‌اکنون امکان ثبت نام اینترنتی متقاضیان و بهره‌برداران در انواع کلاس‌های آموزشی برگزار شده توسط این سازمان فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان روی بخش کلاس و دوره آموزشی کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات و مشخصات خواسته شده، دوره آموزشی مورد نظر خود را از بین ۲۹ رشته و دوره تخصصی انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیاد بورانی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام متقاضیان با به حد نصاب رسیدن تعداد فراگیران در رشته تخصصی مورد نظر، در خصوص زمان و مکان برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام حضوری در کلاس‌های آموزشی همچنین می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و یا مدیریت ترویج سازمان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری آنلاین دوره‌های آموزشی نیز در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/ن     امکان ثبت نام اینترنتی متقاضیان و بهره‌برداران در انواع کلاس‌های آموزشی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان

صادق اسدالهی در جلسه اجرای عملیات تولید وترکیب ژنتیکی دام سبک استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: درحال حاضر مناسب‌ترین دام جهت تامین بخش مهمی از نیاز گوشت قرمز کشور، گوسفند است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از علوفه مراتع و ضایعات کشاورزی مزارع که عمدتا برای دام دیگری قابل استفاده نیست و همچنین ذائقه مصرف گوشت گوسفند و نیاز به گوسفند برای قربانی در اعیاد و مراسم مذهبی در ایران از مهمترین دلایل مهم پرورش گوسفند محسوب می‌شود.

این معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: عملکرد تولیدی و تولید مثلی گوسفندان بومی برای پرورش در سامانه غیرمرتعی برای پرورش دهنده نمی‌تواند بازدهی اقتصادی مناسبی را ایجاد کند.

اسدالهی بیان کرد: به‌عبارت دیگر مجموع صفات مورد نیاز برای گوسفندان مناسب پرورش در سامانه غیر مرتعی در گوسفندان بومی کشور وجود ندارد و چاره‌ای جز تولید نژاد‌های جدید با صفات مطلوب نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان جهاد کشاورزی لرستان برنامه‌ریزی خود را برای سال جاری تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان