Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:17:06 GMT

آتش‌سوزی ارتفاعات شهرستان دالاهو مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۵۵۳

آتش‌سوزی ارتفاعات شهرستان دالاهو مهار شد

مریم اکبری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی که از حوزه استحفاظی شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب به منطقه دالاهو سرایت کرده بود که بلافاصله تدابیر لازم با تشکیل شورای هماهنگی مدیریت بحران برای اعزام نیروها و امکانات و ادوات اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شب گذشته نیز مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه و فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان در شهرستان دالاهو حضور یافتند و در جلسه ستاد مدیریت بحران که در راستای مهار آتش و اتخاذ تدابیر لازم تشکیل شد، شرکت کردند و با اعزام نیروهای مردمی و اطفای حریق و مدیریت بحران و همچنین امکانات و ادوات لازم، خوشبختانه راس ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد آتش‌سوزی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دالاهو اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شعلهور شدن مجدد آتشسوزی در ارتفاعات کوه بیمار نیروهای مدیریت بحران و همچنین نیروهای ارتش هم اکنون در منطقه حضور دارند و محل وقوع حریق تحت کنترل است.

اکبری با قدردانی از تلاش تمام نیروها و عوامل مهار آتشسوزی در شهرستان، اضافه کرد: همچنین تلاش بخشدار و معاون عمرانی فرماندار و پیگیریهای لحظهای فرماندار با وجود حضور در همایش سراسری فرمانداران در مشهد مقدس در امر مهار آتش قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در مجموع در نتیجه آتش سوزی در این ارتفاعات ۱۲ هکتاراز مراتع مشجر منطقه در آتش سوخت که تمام تلاش مجموعه شهرستان و مدیران استانی مرتبط، جلوگیری از سرایت آتش به دیگر ارتفاعات بود که خوشبختانه با وجود سخت گذر بودن منطقه به طور کامل مهار شد.

دالاهو در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده که دارای ۱۵۵ هزار هکتار مرتع و جنگل است.

۳۰۱۲/‌۳۰۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • ۱۱ مورد آتش‌سوزی اراضی ملی در استان سمنان مهار شد