Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:26:34 GMT

۳۵ هزار ثوب البسه غیر مجاز در قزوین جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۶۱۶

۳۵ هزار ثوب البسه غیر مجاز در قزوین جمع آوری شد

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص طرح ویژه پلیس در مبارزه با هنجارشکنان و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب اظهارداشت: در شرایط کنونی یکی از ترفندهای دشمنان گرفتن هویت فرهنگی ایرانی اسلامی جوانان و نوجوانان کشور است و در این راستا در کنار همه فعالیت های ضد فرهنگی تلاش می کنند تا با روشهای مختلف به نظام آسیب بزنند و اگر هوشیار نباشیم باید هزینه های زیادی را متحمل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: دشمنان برای بی هویتی مردم نقشه تهاجم فرهنگی را کشیده اند که در این میان هم نهادهای متولی و هم نیروی انتظامی این مهم را درک کرده اند و مراقب رفتارها هنجار شکن هستند تا به سلامت جامعه آسیب نرسید.

وی اظهارداشت: متاسفانه اخیرا در یک حرکت هدفمند لباس هایی با تصاویر و جملاتی معنا دار با آرم های شیطان پرستی در سطح گسترده ای در بوتیک ها و مغازه های پواشک سطح استان توزیع شده و در حال فروش بود که این البسه در ایام محرم با رنگ های مشکی بود به طوری که هر لباس مشکی لازم داشت مجبور می شد از آنها استفاده کند و به گونه ای زمینه توزیع فراگیر آن را مهیا کرده بودند.

سردار حاجیان تصریح کرد: پس از اطلاع از این موضوع با حضور ماموران پلیس در طرح ضربتی نسبت به جمع آوری این البسه غیرمجاز و هنجارشکن از سطح شهر اقدام شد.

جمع آوری ۳۵ هزار ثوب البسه غیرمجاز

وی گفت: با اقدامات پلیس بیش از ۳۵ هزار ثوب البسه با تصاویر و نوشته های هنجارشکن در استان جمع آوری شد و از مردم انتظار داریم در هنگام خرید لباس ها دقت کنند زیرا برخی جملات و آرم های حک شده روی این البسه معنای خاصی دارد که نمی توان نسبت به آن بی توجه بود که با این اقدام ۸۰ درصد مغازه ها در ماه محرم پاکسازی شد.

سردار حاجیان اظهارداشت: با جدیت در مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستاده ایم و با تولید کننده و توزیع کنندگان برخورد قاطع می شود و اجازه نمی دهیم هویت ایرانی و اسلامی ما را خدشه دار کنند.

حاجیان تصریح کرد: همچنین با جمع آوری مانتوهای جلو باز و شیشه ای از هرگونه هنجار شکنی جلوگیری خواهیم کرد.

طرح ایمن سازی محیط مدارس عملیاتی شد

سردار حاجیان در ادامه بیان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، رزمایش زنگ نشاط تامین نظم و امنیت بازگشایی مدارس در نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: این طرح ابتکاری با هدف پاکسازی محیط پیرامون مراکز آموزشی، دانشگاهها، مدارس و آموزشگاهها با همکاری آموزش و پرورش، دادستانی، پلیس های تخصصی شامل پلیس اگاهی، پلیس انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی آغاز شده و در طول سال ادامه دارد.

سردار حاجیان تصریح کرد: هدف و پیام این طرح ایجاد محیطی امن برای دانشجویان و دانش آموزان است و از سویی نشان خواهیم داد که در مبارزه با مواد مخدر جدی هستیم و اراده برای مبارزه هست و با خرده فروشان مواد افیونی هم مقابله خواهد شد.

کشف ۲ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مبارزه با مواد مخدر با اجرای ۷۸ طرح موفقیتهای زیادی داشتیم و تعداد زیادی از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در استان دستگیر شدند که نتیجه آن کشف و ضبط ۲ تن انواع مواد مخدر است که در این راستا شاهد افزایش ۴۶ درصدی در کشفیات هستیم.

وی با تقدیر از نقش رسانه ها در مبارزه با اعتیاد یادآورشد: رسانه های گروهی در پاک سازی محیطی و امن سازی فضا بسیار موثر بوده اند و از همکاری شما سپاسگزاریم و اعتقاد داریم قلم شما هم امروز یک سلاح جنگی است که در مقابله با جنگ نرم دشمن می تواند موثر باشد.

استان قزوین یک استان پاک در مواد است

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر را با جدیت اجرا خواهیم کرد تا با پدیده اعتیاد برخورد شود و فضا را برای سوداگران نا امن کنیم و در این راستا همه توان خود را برای مبارزه با سرقت و مواد مخدر به کار می گیریم تا قزوین به عنوان یک استان امن مطرح شود.

فرمانده نیروی انتظامی و استاندار قزوین از البسه غیر فرهنگی و هنجار شکن و غیرمجاز که در قالب نمایشگاهی در معرض دید قرار گرفته است بازدید کردند.

کد خبر 4722738

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین شیطان پرستی ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، افزود: مأموران بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6063818

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک