Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:همچنین بخشی از کمک‌های حاج محمد شهرکی خیر نیک اندیش به مردم مناطق محروم چند استان کشور اهدا می‌کند که دانش آموزان استان‌های، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و مازندران هستند.    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افرود: این امر خیرخواهانه در قالب طرح ملی ارمغان مهر سازمان داوطلبان و طرح ملی بامهرتامهر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مناطق محروم و سیل زده گلستان و چند استان کشور انجا‌م می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      او در ادامه افزود: حاج محمد شهرکی خیر داوطلب گنبدی ۸۰۰۰ بسته برنج ۱۰ کیلوگرمی را هم برای توزیع در میان مردم مناطق محروم و سیل زده گلستان و استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و مازندران مهیا کرده است.       هروی گفت: حاج محمد شهرکی خیر نوع دوست و داوطلب گنبدکاووسی، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در میان دانش آموزان مناطق محروم شهرستان گنبدکاووس توزیع کرده است.   انتهای پیام / ن کمک‌های خیر گلستانی یه دانش آموزان مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم