Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:25:39 GMT

روایت کیهان از پوست خربزه اصلاح‌طلبان برای روحانی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۷۵۶

روایت کیهان از پوست خربزه اصلاح‌طلبان برای روحانی

روزنامه کیهان نوشت: رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در استان قزوین گفت: به‌جای روحانی بودم استعفا می‌دادم.

به گزارش جهان‌نیوز، حسین انصاری‌راد (رئیس کمیسیون حقوقی در مجلس ششم) گفته است: دولت حسن روحانی ضعف خود را نشان داده است و به قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داد عمل نکرد. اگر من به جای روحانی بودم و نمی‌توانستم به وعده‌های خود عمل کنم، استعفا می‌دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مردم هم صریح و شفاف موانع را اعلام می‌کردم. اما متاسفانه آقایان این‌طور نیستند و محکم به کرسی قدرت چسبیده‌اند و در عین حال پاسخ درستی هم به مردم نمی‌دهند. نتیجه این رفتار هم این است که مردم از انتخابات ناامید می‌شوند. از ابتدای انقلاب تا به امروز ما چنین وضعیتی نداشتیم که مردم این مقدار از انتخابات ملول باشند.   وی افزود: من یک بار در مجلس ششم در مرحله‌ای که احساس کردم کاری از دستم برنمی‌آید استعفا دادم و دلیل آن را هم برای مردم بیان کردم. روحانی باید وعده‌هایی را که داد عمل می‌کرد، اما وقتی به هر دلیلی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند باید به مردم می‌گفت: می‌خواستم این مطالبه شما را محقق کنم، اما به این دلایل نتوانستم. یک شخصیت مسئول و مسئولیت‌شناس این‌طور عمل می‌کند. عملکرد ایشان باعث شده است مردم به اصلاح‌طلبی که فردا در انتخابات کاندیدا شود و به آنان وعده دهد، اعتماد نداشته باشند.   سخنان این عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم در حالی است که همان «مردم» مورد ادعای وی، برای استعفا و تحصن هم‌طیفانش در مجلس ششم هیچ اعتنایی نکردند چرا که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی را مصداق بارز سیاسی‌کاری و بی‌اعتنایی به اولویت‌های زندگی خود می‌یافتند همین‌ها در مجلس، طرح مطالبات اقتصادی را همراهی با لشکر قابلمه به دست‌های جناح راست خوانده و حتی با رد مهار قیمت‌ها گفته بودند اگر مرگ موش را هم مجانی توزیع کنید، مردم برایش صف می‌کشند.   از سوی دیگر باید گفت: اصلاح‌طلبان بار‌ها دولت روحانی را رحم اجاره‌ای خود توصیف کردند و تا توانستند هم از دولت، امتیازات اقتصادی و سیاسی و مدیریتی گرفتند و هم دولت را برای پیشبرد نقشه‌های رادیکال خود به انحراف کشاندند تا موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم کنند. اما حالا که باید به مردم درباره سوءمدیریت و معطل کردن ظرفیت‌های بزرگ پاسخگو باشند، از روحانی می‌خواهند آخرین نقش را ایفا کند و در جذب آن‌ها و در اقدامی انتحاری، استعفا بدهد یا با ادعای فقدان اختیار مظلوم‌نمایی کند تا آن‌ها بتوانند موج‌سواری کنند و از چنگ مطالبه افکار عمومی برای پاسخگویی بگریزند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کیهان روحانی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند

نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مانعی بر سر راه‌حل ۲ دولتی میان این رژیم و فلسطین است، گفت نتانیاهو باید استعفا کند.

به گزارش مشرق، «نانسی پلوسی» در جریان مصاحبه با شبکه «آر.تی‌.ای» ایرلند در مورد پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی علیه غزه که جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، گفت از آنچه «حق» صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» می‌داند، حمایت می‌کند، اما افزود: «ما سیاست و اقدمات بنیامین نتانیاهو را رد می‌کنیم.»

رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «وحشتناک است. چه چیزی بدتر از کاری که نتانیاهو در پاسخ به هفت اکتبر انجام داده است؟ او باید استعفا کند. او در نهایت مسؤول است.»

پلوسی ضمن انتقاد از مدیریت نتانیاهو، به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد باقی ماند، زیرا به گفته او، «در آنجا این کار، منافع امنیت ملی ایالات متحده است.» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت نتانیاهو «سال‌ها است» مانعی برای صلح در منطقه بوده است.

پلوسی گفت: «نمی‌دانم او از صلح می‌ترسد، از صلح ناتوان است یا فقط خواهان صلح نیست، اما او مانعی بر سر راه‌حل ۲دولتی بوده است. من بر کلمه راه‌حل تاکید می‌کنم.»

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان می‌شود که او و دیگر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین سنا به تصویب بسته کمک‌های خارجی عظیمی که برای ارتش رژیم صهیونیستی پول ارسال می‌کند، رأی مثبت دادند. این تحولات بیش از ۶ ماه پس از آغاز جنگ غزه رخ می‌دهد. این بسته شامل حدود ۲۶ میلیارد دلار کمک برای رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!