Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@02:55:12 GMT

پخش نمایش رادیویی «نامیرا» از رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۸۵۷

پخش نمایش رادیویی «نامیرا» از رادیو معارف

مجموعه نمایشی «نامیرا» بر اساس رمانی با همین نام نوشته صادق کرمیار از شبکه رادیویی معارف پخش می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ایام ماه محرم نمایش رادیویی «نامیرا» از شبکه سراسری معارف پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش، این برنامه بر اساس رمانی از صادق کرمیار بازنویسی شده است و پیرنگ اصلی رمان «نامیرا» داستان عاشقانه دختر و پسری از اهالی کوفه است که در متن وقایع عاشورا قرار می‌گیرند و بدون منفعت طلبی‌های روز افزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند، اما در میان رفتار‌های متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین (ع) و یا وفاداری به یزید سرگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایش نامیرا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن توکلی‌زاده از اول تا آخر محرم ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد و بازپخش ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ۳۰ قسمت به روی آنتن شبکه سراسری معارف می‌رود. در این نمایش علی فرحناک، سیدمهدی میرغیاثی، امیرحسین یاوری، شاهرخ فهیم، احمد اسدیان، احمد مقدم، محسن ساجدی، میثم عابدینی، مریم صدر پور و ملیحه توکلی ایفای نقش می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نامیرا رادیو عاشورا اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مستند گربه‌های وحشی هندوستان، روایتگر حیات وحش گربه‌های وحشی هند است که از زمان‌های قدیم نماد قدرت و سلطنت بوده‌اند.
این مستند ویژه، سفری در سراسر مناظر متضاد کشور هند با هدف ترسیم پرتره‌ای صمیمی از زندگی جذاب گربه‌های وحشی است.
مستند تامینی « گربه‌های وحشی هندوستان» محصول ۲۰۲۰ آمریکاست که ساعت ۱۰ دقیقه بامداد به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • خوشحالی مردم کوفه و نجف از عملیات وعده صادق ایران
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • «سنگ صبور»، از رادیو نمایش