Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد دلق پوش در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاکید بر اهمیت تأمین کالاهای اساسی مردم، اظهار کرد: باید بتوانیم رضایت و نیازهای روزانه مردم را تأمین کنیم.

دلق‌پوش در ادامه بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و ارکان حاکمیتی برای تأمین کالاهای ضروری مردم تأکید کرد و افزود: در شرایط خاصی اقتصادی قرار داریم و حفظ حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده از اولویت‌های ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم نداریم، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته مردم به دلیل جو روانی دشمن به فروشگاه‌ها فشار آوردند و کمی به بازار شوک وارد شد اما اکنون از ثبات اقتصادی نسبی برخوردار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تأمین مواد غذایی در طول ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: ۴۸۲ تن شکر، ۳۲۱ تن گوشت منجمد و ۱۶۱ تن مرغ منجمد در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری به هیأت مذهبی تخصیص یافته است.

دلق‌پوش با اشاره به ایجاد فروشگاه‌های پاییزه و فروش فوق‌العاده در گیلان، ادامه داد: در ۶ شهرستان گیلان نمایشگاه پاییزه با ۵۰۰ غرفه و همچنین ۵۵۰ فروش فوق‌العاده دایر شده است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماه اخیر چهار هزار و ۷۰۵ مورد شکایت مردمی از واحدهای مختلف دریافت شده است، افزود: از این تعداد چهار هزار و ۶۳۶ مورد تخلف با ۲۵ میلیارد تومان جریمه با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته شامل متخلفین شده است.

دلق‌پوش با انتقاد از عرضه گندم بی‌کیفیت در گیلان، گفت: بی‌کیفیت‌ترین نوع گندم در گیلان توزیع می‌شود که مستقیماً روی کیفیت نان اثر می‌گذارد و لازم است دولت در این زمینه چاره‌ای اندیشی کند زیرا این موضوع با سلامت مردم در ارتباط است.

کد خبر 4722686

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار استان گیلان ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، قیمت خرید تضمینی محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار به شرح جدول اعلام شد.

خرید‌های تضمینی محصولات اساسی کشاورزی منوط به رعایت الگوی کشت ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی، رعایت کامل استاندارد‌ها و داشتن بیمه محصول است.

 

دیگر خبرها

  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود