Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@06:54:12 GMT

بستنی تا پایان امسال گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۹۰۰

بستنی تا پایان امسال گران نمی‌شود

رییس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان گفت: فصل فروش بستنی تمام شده و قیمت آن تا پایان سال افزایش نمی یابد حتی به دلیل رقابتی بودن بازار، امکان کاهش قیمت بستنی نیز است.

محمود رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وضعیت اقتصادی نه چندان مطلوب باعث کاهش ۳۰ درصدی استقبال مردم از بستنی شده است و به‌رغم افزایش شدید نرخ مواد اولیه بستنی اما افزایش ناچیزی در قیمت‌ نهایی اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بستنی فروشی های لاکچری شهر اصفهان زیر نظر اتحادیه نیستند، نمایندگی آنها در تهران است و پروانه کشوری دارند.

رییس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان ادامه داد: هیچ بستنی فروشی حق ندارد با گرانی بستنی اقدام به کاهش وزن محصولاتش کند، تا کنون نیز فقط تعداد محدودی واحدهای بدون پروانه، تخلف داشته‌اند.

رنجبر تصریح کرد: قیمت مصوب بستنی بر اساس وزن آن محاسبه می شود. سال گذشته قیمت یک کیلوگرم بستنی ۱۶ هزار تومان بود که امسال به ۱۸ هزار تومان افزایش یافت، بر این اساس قیمت ۱۶۰ گرم بستنی سه هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: فصل فروش بستنی تمام شده است و قیمت بستنی تا پایان سال افزایش نمی یابد و چون قیمت ها رقابتی است، قیمت بستنی رو به کاهش می رود.

رییس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ واحد بستنی فروشی در شهر اصفهان فعالیت می کنند که حدود ۴۰۰ واحد از آن ها مجوز دارند.

رنجبر افزود: اگر واحد هایی که مجوز ندارند و اخطار دریافت کرده اند برای کسب مجوز اقدام کنند، واحد آنها پلمب نمی شود اما اگر اقدام نکنند بی شک واحد صنفی آنها توقیف خواهد شد.

کد خبر 390061

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بستنی بستنی و کافی شاپ مواد اولیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودرو‌های ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل رسیدگی است.

بعد از رفع مشکلات پژوپارس، تولید آن ادامه خواهد داشت. قرار بر این بود که پژو پارس به دلیل اینکه استاندارد‌ها را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شود که با رفع مشکلاتی که اعلام کردند و با دستور رئیس جمهور به تولید ادامه می‌دهد.

سایپا نیز قول داده است که مشکل قطعه را رفع کند و بدون افزایش قیمت خودرو‌هایی که ثبت نام کرده است را تحویل دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • کاهش قیمت در بازار طلا و سکه
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
  • نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر: نقره ۱۰ درصد گران شد
  • افت ۵۴ هزار واحدی شاخص بورس