Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:35:15 GMT

کوواچ: حضور کوتینیو در بایرن نعمت است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۹۹۰

کوواچ: حضور کوتینیو در بایرن نعمت است

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ستاره سرخ به تمجید از کوتینیو بازیکن جدید بایرن پرداخت و گفت او بعد دیگری به بازی بایرن مونیخ اضافه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیمش دیشب در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در آلیانز آرنا به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و با ارائه  یک بازی برتر موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد در پایان بازی به ستایش از عملکرد کوتینیو، ستاره برزیلی جدیدش پرداخت و گفت حضور او بعد جدیدی به بازی بایرن اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کوواچ در این باره گفت:" کوتینیو امروز خیلی خوب بازی کرد. او با هوش فوتبالی بالای خود بعد دیگری به بازی ما اضافه کرده است".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" درباره بازی امروز می‌توانم بگویم که ما باید خیلی خوشحال باشیم. تیم ما با تمرکز خیلی بالا کار کرد و موفق شد سه گل به ثمر برساند. این نتیجه‌ای بود که با توجه به بازی‌ای که انجام دادیم حق‌مان بود".

 

کوواچ در عین حال از بعضی جنبه‌های تیمش هم انتقاد داشت. با اینکه تیم او موفق شده بود حریفش را به نتیجه 3-0 شکست دهد کوواچ در پایان بازی گفت:" ما در مرکز زمین عالی بودیم و خیلی خوب فرصت‌سازی می‌کردیم ولی گاهی در زدن ضربه‌های آخر و تمام کردن کار آنطور که باید دقیق نبودیم و این مساله‌ای است که باید به آن پرداخته شود".  

 

فیلیپ کوتینیو نیکو کواچ (سرمربی) بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست هافبک کرده که فیلیپه کوتینیو در صدر این فهرست قرار گرفته است. هافبک 31 ساله برزیلی در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین هافبک‌ها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کوتینیو، انزو فرناندز از چلسی در جایگاه دوم ایستاده است. هافبک آرژانتینی در فصل 23-2022 و با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت هافبک‌ها هم به ستاره این فصل آرسنال تعلق دارد.

دکلان رایس در فصل 24-2023 و در انتقالی به ارزش 116.6 میلیون یورو از وست‌هم به آرسنال پیوست تا او در همان اولین فصل شروع کارش در جمع توپچی‌ها خوش بدرخشد. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید: گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • سرگیجه در بایرن: قرار نیست توخل بماند!‏
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند
  • تسلیم‌ناپذیری بایرن مونیخ در راه توافق با رالف رانگنیک؛ علاقه به اونای امری جدی‌تر شد
  • همه چیز درباره آینده نیمکت مربیگری بایرن مونیخ