Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:09:12 GMT

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۰۳۳

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: در مسیرهای کرج_چالوس، هراز_فیروزکوه،‌ تهران_کرج، تهران_قم و کرج_قزوین ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده تهران به کرج، پل فردیس،‌ پل کلاک و گرم‌دره، افزود: همچنین ترافیک از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیز نیمه‌سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ضمن بیان اینکه هیچگونه مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود،‌ ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان انتظار می‌رود بار برگشت سفرهای تابستانی طی روزهای آتی شکل بگیرد؛ از این رو از مردم می‌خواهیم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵  طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از فردا بعدازظهر محدودیت‌های ترافیکی از چالوس و هراز به سمت تهران اعمال خواهد شد که ساعت آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 4722770

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی جاده چالوس وضعیت ترافیکی جاده ها شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی دادگاه محسن هاشمی دستگیری سارق عملیات امداد و نجات آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در آزادراه تهران کرج بعد از آزادگان تا شیخ فضل الله، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین به غرب - شمس آباد، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بخ دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

کد خبر 6079425

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه