Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طرحی با عنوان دوباره زندگی در کمیته امداد پیگیری می‌شود و این طرح مخصوص زوج‌هایی است که متارکه کرده‌اند و امکان آشتی دوباره را دارن و در قم ۱۶۰ زوج از این خدمت برخوردار شدند. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: در کل کشور 365 هزار دانش‌آموز و 67 تا 70 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که این‌ یک ظرفیت بسیار بزرگی است که در اختیار حکومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خیر، احسان و نیکوکاری کار ارزشمندی است که کمیته امداد در این زمینه با حمایت مراجع، علما و ائمه جمعه و جماعات اقدامات خوبی داشته است بیان کرد: مراکز نیکوکاری را در مساجد با عنوان مسجدمحوری با این نیت که کمک‌های مردم توسط اهل محل به نیازمندان داده شود راه‌اندازی کرده‌ایم.

آیت‌الله علوی گرگانی: کمیته امداد از ظرفیت طلاب برای خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کندرئیس کمیته امداد در قم: 700 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به اشتغال دائم رسیدندآیت‌الله مکارم شیرازی: مسئولان کمیته امداد در فعالیت‌های خود نوآوری داشته باشند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: صندوق ولایت امام خمینی(ره) صندوق قرض‌الحسنه بوده و برای حمایت‌ها و وام‌هایی که اهدا می‌شود یک ریال هم کارمزد دریافت نمی‌کند و به لطف الهی این صندوق در 31 استان توسعه‌ یافته است.

بختیاری ادامه داد: در مقوله اشتغال و ایجاد درآمد پایدار مأموریت‌های ویژه کمیته امداد است که برای توانمندسازی سه‌پایه اساسی اشتغال‌زایی، ایجاد مسکن و فعالیت‌های فرهنگی را در نظر گرفته‌ایم و قم در این زمینه موفق بوده است.

وی افزود: سهم قم سال گذشته ایجاد هزار و 300 شغل بوده که هزار و 410 شغل ایجاد شده و سهمیه امسال هزار و 500 سهمیه اشتغال‌زایی دارند که تلاش داریم با اختصاص اعتبار بیشتر این سهمیه را دو برابر کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: اقداماتی که در زمینهٔ سرپرست‌های خانواده صورت می‌گیرد، توسط کارمندان خانم انجام می‌شود چرا که عموم سرپرستان خانوار خانم هستند و این طرح ابتدا در قم کلید خورد و سپس در کرمان و فارس انجام شد.

بختیاری عنوان کرد: کمیته امداد در زمان مسئولیت فتاح خدمات ارزشمندی انجام داده و به‌عنوان یک‌ نهاد انقلابی که از یادگارهای امام راحل بوده، منشا خدمات فراوانی بوده است.

وی با تأکید بر تکریم و حرمت‌گذاری به مشمولان کمیته امداد تصریح کرد: طرحی با عنوان دوباره زندگی در کمیته امداد نیز پیگیری می‌شود و این طرح مخصوص زوج‌هایی است که متارکه کرده‌اند و امکان آشتی دوباره را دارند، برای این زوج‌ها خدمات مالی، روانی و غیره صورت می‌گیرد و در قم 160 زوج از این خدمت برخوردار شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه درآمدهای کمیته امداد در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 300 اشتغال سهم استان قم بوده که هزار و 410 اشتغال در قم ایجاد شد، این سهمیه در استان قم افزایش یافته است.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری توسط کمیته امداد شهرستان اسلامشهر تهیه و اهداشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، با همت کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلامشهر و خیرین و با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر، تعداد 27 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر اهدا شد.

در این مراسم حمید صمیمی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و 200 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها 230 میلیارد ریال است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان اسلامشهر هم اکنون 27 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود که شامل 5 قلم از جمله تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز ، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت صورت گرفته پرداخت.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد