Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:45:09 GMT

سرمربی معروف جانشینی برانکو را قبول نکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۳۲۹

سرمربی معروف جانشینی برانکو را قبول نکرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه الاهلی عربستان پس از شکست ۲ بر یک مقابل الوحده در چارچوب رقابت‌های لیگ عربستان تصمیم گرفت تا برانکو ایوانکوویچ کروات را از کار برکنار کند و این درحالی بود که این مربی با باشگاه الاهلی قرارداد ۲ ساله داشت و تنها ۵ بازی هدایت تیم را برعهده گرفته بود که در این مدت نتوانسته بود الاهلی را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، باشگاه الاهلی به دنبال انتخاب مربی برای جایگزینی برانکو است و گزینه اصلی آن‌ها جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر است که توانست این تیم را به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا برساند.

بیشتر بخوانید: برانکو مدیران الاهلی را به جان هم انداخت

البته رسانه‌های عربستانی خبر دادند که او با وجود حقوق ماهانه ۱۸۰ هزار یورو به پیشنهاد باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو پاسخ منفی داد و حاضر نشد که هدایت الاهلی را برعهده گیرد.

همچنین بلماضی می‌خواهد تا همکاری خود را در تیم ملی الجزایر تا جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دهد و به همین خاطر هم هدایت الاهلی را برعهده نگرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!