Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ظرفیت‌سازی برای بهره‌مندی ۴۱ هزار و ۶۰۰ مشترک جدید کردستانی از سرویس FTTH انجام شده است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح کامل ویژگی‌ها و مزایای سرویس FTTH اظهار داشت: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده که خوشبختانه مشتریان مخابراتی در کردستان نیز همگام با سراسر دنیا از این خدمات بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فیبر نوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد، افزود: با سرمایه‌گذاری‌های کلان که با حمایت و پشتیبانی‌های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مسئولان استانی صورت گرفته عملیات و پروژه‌های فنی به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های بهره‌گیری از این سرویس در کم‌ترین زمان ممکن در سطح استان، انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مخابرات استان در واگذاری سرویس FTTH جزو استان‌های موفق و پیشرو در کشور بوده تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 522 پورت FTTH در استان واگذار شده که 554 پورت آن از ابتدای سال‌جاری تاکنون واگذار شده است.

وی با اعلام این نوید به مشتریان کردستانی که ظرفیت‌سازی برای 41 هزار و 600 مشترک جدید FTTH انجام شده است، گفت: مخابرات منطقه کردستان با فراهم کردن ظرفیت‌های لازم آماده واگذاری این سرویس به مشتریان جدید است.

وقتی مدیر مخابرات کردستان از پیگیری مشکلات مردم ناراحت استوزیر ارتباطات چند پروژه مخابراتی را در گیلان افتتاح کردجهرمی:در حوزه مخابرات موفق به تولید 41 محصول استراژیک شده‌ایم

حکمت بیان کرد: در چهار سال گذشته حدود 4 هزار و 600 کیلومتر فیبر نوری در استان کابل‌کشی شده که 29 کیلومتر آن در سال‌جاری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کابل‌کشی‌های جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود اظهار کرد: متقاضیان جدید تلفن ثابت با ثبت درخواست خود می‌توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره بگیرند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 581 هزار و 928 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که 488 هزار و 779 شماره آن با ضریب نفوذ 29.8 درصد مشغول به‌کار هستند.

وی افزود: در پروژه FTTH، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می‌شود.

حکمت با بیان اینکه ارائه آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌ها و سرویس‌های مخابراتی به مشتریان یکی از وظایف اصلی شرکت مخابرات ایران و همسو با آن منطقه کردستان است، یادآور شد: برای تحقق این امر، تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته‌ و آمار به دست آمده مهر تاییدی بر این مهم است.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان

 معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال گذشته با صدور ۱۳ فقره پروانه بهره برداری برای معادن جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۱ نفر با رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

مهدی سیفی باغی خانی افزود: جهت بهره برداری از این معادن بیش از ۶ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال با ۶۶۹ درصد رشد نسبت به سال ۱۴.۱ سرمایه گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۶۲ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت اسمی ۲۳ میلیون تن در استان وجود دارد،  بیان کرد:  برای بهره برداری از این معادن بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۳۴۰ نفر در این معادن فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان