Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:37:22 GMT

زیدان نتوانسته یازده بازیکن قابل اتکا پیدا کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۵۱۸

زیدان نتوانسته یازده بازیکن قابل اتکا پیدا کند

استیو مک منه‌من، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول بعد از شکست 3-0 رئال مقابل PSG می‌گوید مشکل زیدان در رئال این است که یازده بازیکن فیکسی که بتواند روی آنها حساب کند در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین رئال مادرید در پاریس مقابل پاری سن ژرمن که با نتیجه 3-0 اتفاق افتاد و سنگین‌ترین شکست تاریخ رئال با سرمربی‌گری زین‌الدین زیدان بود موج انتقادها به سرمربی فرانسوی و باشگاه اسپانیایی به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان استیو مک منه‌من، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه لیورپول می‌گوید مشکل زیدان در رئال این است که او در حال حاضر یازده بازیکن فیکس که بتواند در هر بازی روی آنها حساب کند در اختیار ندارد.

 

 

مک‌ منه‌من که برای کارشناسی بازی در شبکه BT انگلیس حاضر شده بود درباره شکست سنگین رئال گفت:" شکست 3-0 برای رئال ناامیدکننده است. عملکرد دروازه‌بان روی گل اول بدون شک ضعیف بود. رئال فرصتهای خیلی زیادی داشت که از دست‌شان داد. گرت بیل گل قشنگی زد که مردود شد. توپ تصادفی به دست برخورد کرده بود و می‌شود گفت تصمیم داور سخت‌گیرانه بود. ولی در قوانین جدید این حرکت خطا گرفته می‌شود".

 

اسطوره لیورپول در ادامه گفت:" ولی رئال مشکلات بزرگی دارد. آنها تیمی پر از ابرستاره دارند. وقتی فهرست تیم را می‌خواندم آدم از این همه اسم بزرگ در یک تیم شگفت‌زده می‌شود. ولی با اینحال رئال نتوانسته یک یازده بازیکن فیکس پیدا کند که بتواند در هر بازی روی خوب بازی کردن‌شان حساب کند".

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند

قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مشخص نیست که دو طرف به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد یا نه

طرفداری | روز گذشته (شنبه) و در دیداری از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اف ای کاپ فصل ۲۰۲۳/۲۴، چلسی با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منچسترسیتی 1-0 چلسی؛ ترمیم روحیه با بلیت سرگرم‌کننده فینال

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و ۳۹ ساله چلسی، پس از پایان بازی اشک ریخت و واکنش احساسی‌ای به شکست تیمش برابر سیتیزن‌ها داشت.

واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس

سیلوا که قراردادش با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، پس از جدال دیشب با اتلتیک گفتگو و راجع به آینده‌اش صحبت کرد:

ترک چلسی یا ادامه حضور در این تیم؟‌ در روزهای آینده تصمیم خود را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر نمی خواهم حرفی در این مورد بزنم چون از شکست ناراحتم. شما دیر یا زود در جریان آینده من قرار خواهید گرفت. فقط می‌توانم بگویم که تصمیم خود را گرفته‌ام اما نمی خواهم آن را الان اعلام کنم.

سیلوا در ادامه افزود:

 چهار سال بسیار خوب و لذت‌‌بخش را در چلسی سپری کردم. نمی گویم که به خودم باور نداشتم، نه، اما با سطحی که لیگ برتر دارد و سن و سالی که من دارم، شما کمتر بازیکنی را می توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی همچنان در بالاترین سطح بازی کند. دوست ندارم راجع به خودم صحبت کنم، اما شما امروز دیدید که من بدون مشکل بازی کردم و حتی آماده بودم که در وقت های اضافه نیز در ترکیب حضور داشته باشم. حس می‌کنم که هنوز چند سال دیگر می توانم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد