Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:53:16 GMT

سازمان بازرسی پاکستان خورشید شاه را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۵۴۵

سازمان بازرسی پاکستان خورشید شاه را دستگیر کرد

سازمان بازرسی پاکستان در ادامه تلاش‌های خود برای مبارزه با فساد مالی رهبر سابق اپوزیسیون در پارلمان پاکستان را دستگیر کرد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، سازمان بازرسی پاکستان ضمن پیگیری پرونده فساد مالی سیاستمداران بزرگ پاکستان این بار «خورشید شاه» رهبر سابق اپوزیسیون در پارلمان پاکستان را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است عضو ارشد حزب مردم به دلیل داشتن اموالی که مرجع تهیه آنها مشخص نیست و ارزش آنها نیز بالاتر از درآمد قانونی اوست بازداشت شده است.

سازمان بازرسی پاکستان در این خصوص اعلام کرد: در حال حاضر خورشید شاه بازداشت شده و برای انجام بازجویی به دستگاه های مربوطه تحویل داده شده است.

در بیانیه این سازمان آمده تحقیقات علیه عضو ارشد حزب مردم از 40 روز پیش آغاز و پس از برخورد به موارد مشکوک او بازداشت شده است.

ضبط اموال و حساب‌های دختر نواز شریفادعای رسانه انگلیسی علیه خانواده نواز شریف و واکنش‌های آن در پاکستانواکنش اپوزیسیون پاکستان به دستگیری زرداری؛ از انتقاد سیاستمداران تا اعتراضات خیابانی حزب مردم«آصف علی زرداری» بازداشت شد

خورشید شاه متهم به ساخت هتل های مختلف، پمپ های بنزین و خرید و فروش املاکی است که مشخص نیست هزینه اولیه آنها از کجا تامین شده است.

پس از دستگیری خورشید شاه سران حزب مردم از جمله «سید مراد علی شاه» سروزیر ایالت سند ضمن انتقاد از دولت پاکستان، عمران خان را به اعتراض های خیابانی تهدید کردند.

وی در این خصوص گفت: دستگیری خورشید شاه اقدام اشتباهی بود که توسط دولت عمران خان انجام شد و او تاوان این اشتباه را خواهد پرداخت.

سران حزب مردم دستگیری خورشید شاه بدون مطلع کردن رئیس پارلمان را اقدامی غیر قانونی می دانند که توسط سازمان بازرسی پاکستان انجام شده است.

گفتنی است این سازمان در دستگیری نواز شریف، آصف علی زرداری، شهباز شریف، حمزه شهباز و... نیز نقش اساسی داشته است.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، نماینده دائمی پاکستان در سازمان ملل با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سایت خبری «رادیو پاکستان» نوشت: «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خود وارد نیویورک شده است با «منیر اکرم» نماینده پاکستان در سازمان ملل دیدار کرد.

منابع خبری در پاکستان با بیان اینکه این دیدار در مقر سازمان ملل در نیویورک انجام شده است افزودند: طرفین در خصوص همکاری های نزدیک دو کشور در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

به گفته منابع خبری همکاری دو کشور در مجامع بین‌المللی بویژه بررسی موضوعات مختلف در دستورکار سازمان ملل و شورای امنیت از دیگر محورهای گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز