Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@15:05:19 GMT

بازی خداحافظی وحید شمسایی برگزار خواهدشد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۶۱۵

بازی خداحافظی وحید شمسایی برگزار خواهدشد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که به منظور هماهنگی برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا به ارومیه سفر کرده است، گفت: دیدار دوستانه با قطر در مورد بازی خداحافظی وحید شمسایی بدلیل مشکلاتی که برای قطری‌ها رخ داد، لغو شد با این حال تمام تلاش ما برگزاری این دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور حضور در تورنمنت ۴ جانبه فوتسال روسیه که با حضور تیم های تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان خواهد بود، فردا شب عازم روسیه خواهدشد.

پرهیرکار در مورد مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و میزبانی ارومیه گفت: مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه آسیای مرکزی با حضور ۷ تیم ایران، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، نپال، قرقیزستان و تاجیکستان ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه به میزبانی ارومیه برگزار خواهدشد.

46

کد خبر 1301116

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ارومیه استان آذربایجان غربی آرامکو ایران و آمریکا عربستان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال اربعین حسن روحانی رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران

به گزارش ورزش سه، پس از پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 سعید احمدعباسی از ایران با 6 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.

احمدعباسی که دو سال پیش در کویت با 7 گل زده بعد از حسین طیبی در رده دوم بهترین گلزنان جام ملت‌ها قرار گرفت، امسال با توپ پر به میدان آمد و در هر سه مسابقه دور مقدماتی دبل کرد تا برای کسب عنوان آقای گل مسابقات خیز بردارد.

نکته جالب در مورد گل‌های او این است که در هر دو مسابقه علیه بحرین و کویت از میانه زمین با توپ‌ربایی زیرکانه دروازه حریفان را باز کرد.

بعد از احمدعباسی 6 گله، طارق زیاد سلیمان از عراق، یوسی آرای از ژاپن، چایرات کوبانیکنف از قرقیزستان و محمدعثمان موسی و سوفاوت توینکلنگ از تایلند با سه گل در رده دوم قرار دارند.

در 24 بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌ها فوتسال آسیا 111 گل به ثمر رسید که میانگین 4.62 گل در هر بازی تا امروز ثبت شد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند