Web Analytics Made Easy - Statcounter

1 حسابدار حداقل مدرک کارشناسی حسابداری حداقل دو سال تجربه کار در شرکت تولیدی ساکن غرب تهران یا شرق استان البرز مسلط به امور مالی، اداری و حسابدای مسلط به آفیس و مخصوصا به اکسل مسلط به قوانین مالیاتی و قانون کار و تامین اجتماعی و حقوق و دستمزد و امور بیمه ای حداقل دو سال سابقه کار در واحد حسابداری و مالی آشنایی با بیمه تامین اجتماعی و فرم های مربوطه دارای قدرت یادگیری بالا و انجام کار تیمی دارای تفکر منظم در حل مساله به روش سیستمی دارای نظم و دقت بالای کاری cv22ph@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com  09905403186 2 مهندس برق (الکترونیک) مهندس برق (الکترونیک) حداقل پنج سال تجربه طراحی حرفه ای تجربه کافی در طراحی مدارات الکترونیک آنالوگ مسلط به طراحی مدارات دیجیتال آشنایی با برنامه نویسی به زبانهای سی و اسمبلی تسلط نسبی به زبان انگلیسی cv88ph@gmail.com 3 منشی مدیر عامل دارای حداقل مدرک لیسانس حداقل دو سال تجربه کار در شرکت تولیدی ساکن شهر قدس جنسیت: خانم متاهل مسلط به نرم افزارهای آفیس آشنا به کامپیوترو نرم افزارهای کاربردی مسلط به امور اداری و دفتری پیگیر و با انگیزه دارای روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا ed40ph@gmail.com  09108683919 شرایط عمومی دیگر: تمامی سمت‌های شغلی، تمام وقت و مشمول بیمه از زمان استخدام هستند. محل کار: کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ می باشد. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را  به آدرس ایمیل مندرج در هر ردیف شغلی ارسال و یا با شماره تلفن های مندرج در هر ردیف شغلی تماس حاصل نمایند. در فایل رزومه، آدرس سکونت و حدود حقوق مورد انتظار خود را حتما قید نمایید.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین،هاشم علایی ۲۹ فروردین در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • طراحی سبد خرید هوشمند برای تجربه خریدی آسان
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج