Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس full stack کار بلد حداقل یک سال تجربه حرفه ای مرتبط با انگیزه بالا و تعهد به تحویل کار آشنایی حرفه ای با ساختار وب و وب سرویس روحیه تیمی خودآموز + یادگیری سریع خلاق و پر انرژی مسلط به ASP MVC , کلاسیک مسلط به CSS3 ،HTML5 آشنایی با حداقل به یکی از کتابخانه‌ها و فریمورک‌های جاوا اسکریپت مثل AngularJS یا React آشنایی با برنامه نویسی چابک حقوق متناسب با توانایی و تجربه بیمه و پاداش محیط کار یک محیط دوستانه و صمیمی و دارای امکانات رفاهی مناسب است معرفی شرکت: ما یه شرکت نرم افزاری کوچک و چابک محور هستیم که سالهاست روی تولید محصولات ابری کار میکنیم و دنبال افراد پر انگیزه و خلاق برای کار روی پروژه هامون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با دات نت mvc و core کار کردی و جاوا اسکریپت هم بلدی و خودآموز خوبی هم هستی، ما یه جای خالی برات جهت مشارکت در پشتیبانی و توسعه محصولاتمون داریم و ظرف یه مدت خیلی کوتاه میتونی در محیط عملی react.js و angular کد بزنی و تجربه کار با mongo db را هم بدست بیاری! اگه علاقه مندی تو این محیط تبدیل به یه برنامه نویس full stack کاربلد بشی این فرصت را از دست نده! پیرامید | Pyramid ارائه دهنده راهکارهای ابری فن‌اوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت پیرامید از سال 88 با هدف تولید نرم افزارهای ابری در صنعت حمل و نقل و بیمه وارد بازار شد که در این راستا تولید محتوا و چابکی نرم افزار را سر لوحه کاری خود قرار داد.... متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. موبایل: 09121366731 آدرس ایمیل: info@bita24.com آدرس: محل کار سمت غرب تهران (شهرآرا)

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند تهیه شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست