Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر از شهدای عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز از برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت این شهید خبر داد و گفت: این برنامه در زادگاهش روستای بید بلند شهرستان بهبهان برگزار می‌شود. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سید محمدامین هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه اهواز همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) در زادگاهش شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه روز پنجشنبه 28 شهریورماه از ساعت 16 با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، دانشجویان، آشنایان، بستگان، دوستان، همسایگان، فامیل، وابستگان، جوانان و نوجوانان خوزستانی آغاز می‌شود و تا ساعت 19 ادامه دارد.

برادر سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر بیان کرد: آئین بزرگداشت نخستین سالگرد سرباز شهید و مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در کنار تربت پاکش واقع در گلزار شهدای روستای بید بلند از توابع شهرستان بهبهان واقع در کیلومتر 15 جاده رامهرمز، پشت پالایشگاه گاز بید بلند یک برگزار می‌شود که حاضران به این جوان شهید ادای احترام می‌کنند.

وی درباره جزییات آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر گفت: در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و برادر شهید سید مرتضی شفیعی سخنرانی می‌کند.

هاشمی‌فر عنوان کرد: از همه ارادتمندان شهدا به ویژه مردم بهبهان دعوت می‌کنم در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه اهواز حضور یابند و یاد شهدا را گرامی بدارند.

سرباز شهید سید خلیل (علی) هاشمی‌فر از جوانان استان خوزستان فررند سید علی‌اصغر در تاریخ 20 اسفندماه سال 1371 در بهبهان به عنوان دومین فرزند خانواده دیده به جهان گشود.

این جوان رشید پس از پایان تحصیلات و دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد ماهشهر به سربازی اعزام شد و در حال انجام خدمت در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان بود.

شهید هاشمی‌فر در صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله سرباز شهید نبی دریس، سرباز شهید امید حسینی، سرباز شهید محمد عذاری، سرباز شهید سینا آقاجری، روحانی شهید محمد افچنگی، ارتشی شهید هادی الماسیان، سرباز شهید مهران زرافشان، سرباز شهید سعید کریمی و شهید یونس پورجلو توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

خوزستان| سالگرد شهید یونس پورجلو در زادگاهش برگزار می‌شودنخستین سالگرد شهید «عذاری» در اهواز برگزار می‌شودخوزستان| جزییات سالگرد "شهید سعید زارع" اعلام شد

در روز دوشنبه دوم مهرماه، پیکر پاک سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریورماه به همراه دیگر شهدا، با حضور گسترده و کم نظیر مردم استان خوزستان، استان خراسان رضوی، استان لرستان، استان اصفهان و چند استان دیگر در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک سرباز شهید سید خلیل هاشمی‌فر از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه پس از تشییع در اهواز به بهبهان منتقل شد و در گلزار شهدای روستای بید بلند از توابع این شهرستان آرام گرفت.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۹ فروردین ۱۳۸۰ را بخوانید؛

به دفترم رفتم. [آقای علی یونسی]، وزیر اطلاعات آمد. گزارشی از انهدام دو تیم از منافقان داد که برنامه ترور و تخریب داشته‌اند و گفت، وزارت [اطلاعات]، برنامه وسیعی برای سرکوب منافقان [= سازمان مجاهدین‌خلق]، در داخل و عراق دارد و بازداشت ملی‌ـ مذهبی‌ها کار درستی نبوده است؛ دادگاه انقلاب و سپاه اقدام کرده‌اند،گرچه گفته‌اند که آنها برنامه شروع ترور داشته‌اند، ولی معلوم نیست درست باشد. از من خواست که برای ترغیب آقای [سیدمحمد] خاتمی، جهت نامزدی در انتخابات [ریاست‌جمهوری] دخالت کنم و گفت، امروز عقلای دو جناح اعتراف دارند که شما می‌توانید، به عنوان وزنه تعادل عمل کنید و هر دو جناح از اینکه نسبت به شما بد کرده‌اند، پشیمان‌اند.

گفتم، در مورد آقای خاتمی، اگر ایشان تصمیم داشته باشد که توجه جدی نسبت به سازندگی و معاش مردم داشته باشد، آمدن‌شان خوب است، وگرنه کشور دچار مشکل می‌شود.گفت، ما هم به ایشان توصیه کرده‌ایم که اولویت را مثل دولت شما به امور سازندگی بدهد.

امروز در رسانه‌ها، انتقاداتی به قطعنامه اجلاس سران عرب مطرح شده؛ از قبیل اینکه تصمیم قاطعی در مورد حمایت از انتفاضه و فشار بر اسراییل و آمریکا نگرفته‌اند و در مسأله عراق هم خود عراقی‌ها از بی‌عملی اجلاس انتقاد کرده‌اند و ایران هم رسماً به بندی که به نفع امارات در مسأله جزایر بوده، اعتراض کرده است.

به دنبال چند انفجار در داخل اسراییل، ارتش اسراییل دیروز با هلی‌کوپتر و تانک و توپخانه به چند مرکز در غزه و کرانه باختری حمله کرد و جمع زیادی را شهید و زخمی نمود؛ منجمله مرکز محافظان [یاسر] عرفات، [رییس تشکیلات خودگردان فلسطین]، کنار خانه‌اش را موشک باران کرد و جمعی از محافظان عرفات را زخمی و یکی را شهید نمود. جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست، با حمایت ارتش اسراییل، به بازار و اجتماعات مردم فلسطین حمله کردند و آتش زدند. آمریکا هم حمایت رسمی جدی خود را از اسراییل اعلام کرده است.

دیروز مردم لامرد فارس، در اعتراض به تغییر محل پالایشگاه گاز تظاهرات کردند و فرمانداری را آتش زدند. امروز هم تظاهرات داشته‌اند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889186

دیگر خبرها

  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان