Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دهقانی در بازدید از مرز بین‌المللی مهران گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به زوار سیدالشهدا (ع) در ایام منتهی به اربعین حسینی یک شعبه دادسرا، یک شعبه دادگاه و همچنین پزشکی قانونی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی مستقر می‌شوند. تاریخ انتشار: 10:55 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۹۷۴ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام از مرز بین المللی و پایانه مرزی مهران بازدید واز نحوه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در دیدار با سلیمانی مدیر پایانه مرزی مهران و غلامی مدیرکل گمرکات استان ایلام اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های انجام شده تقدیر می‌شود و چه ثوابی بالاتر از خدمت به زائرین سیدالشهدا علیه السلام وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهران در طول ایام محرم افزود: برای ارائه خدمات بیشتر به زوار سیدالشهدا در ایام منتهی به اربعین حسینی یک شعبه دادسرا، یک شعبه دادگاه و همچنین پزشکی قانونی در پایانه مرزی مهران به صورت ۲۴ ساعته مستقر می‌شوند.

***وی با تاکید بر اینکه باید احترام زائران حفظ شود گفت: **چنانچه بی احترامی صورت بگیرد دستگاه قضایی با شدت باعاملین برخورد می‌کند و هیچ گونه بی نظمی و ناامنی در مرز مهران را نمی‌پذیریم.
در ادامه این بازدید رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه از مبادی خروجی و ورودی مرز مهران بازدید و با عوامل نظامی و انتظامی حاضر در مرز مهران دیدار و گفتگو کرد.
بازدید نماینده دادستان ایلام از بیمارستان‌های سطح شهر/ دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر شد/ استقرار نماینده دادستانی جهت نظارت بر فرآیند درمانی
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان ایلام مرز مهران دادستان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند

رئیس دادگستری استان گیلان گفت: کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند باید آزاد شوند و همچنین قضات باید از بازداشت‌های غیر ضروری خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ابتدای این نشست از با تقدیر از اقدامات روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان گیلان، تصریح کرد: سخنان و رهنمود‌های ریاست قوه قضاییه فصل الخطاب بوده و باید نقشه راه مدیران قضایی استان گیلان قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه عملیاتی سال جدید به زندان‌ها توجه زیادی شده است و کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند مانند محکومان مالی و مهریه باید در اسرع وقت آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه با تاکید بر صدور قرار‌های تامین اظهار داشت: قضات محاکم قضایی باید از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی بازدید از انبار‌ها و پارکینگ‌های شهرستان را امری ضروری دانست و افزود: باید نظارت مستمر بر آن‌ها صورت گیرد تا خودرو‌ها بدون دلیل در پارکینگ‌ها توقیف نشوند.

صادقی نیارکی کاهش پرونده‌های معوق را از مطالبات دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: باید کارگروه‌هایی در راستای کاهش چنین پرونده‌هایی در هر شهرستان تشکیل شود تا با همفکری و نظرات کارشناسی، اقدامات موثر در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم