Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@08:19:22 GMT

24 هکتار از مراتع دالاهو در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۸۰۸

به گزارش ایلنا، کرم محمدی در این باره گفت: آتش سوزی ارتفاعات پشت روستای هوکانی معروف به «کوه بیمار» که مهار آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان دالاهو از دو روز گذشته آغاز شده بود ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز با تلاش نیرو‌های مردمی و امدادی مهار شد.

وی افزود: با این وجود هم اکنون 130 نفر از نیرو‌های مردمی و امدادی برای جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه آتش سوزی که از حوزه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و گیلانغرب به شهرستان دالاهو سرایت کرد 24 هکتار از مراتع این منطقه در آتش سوخت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی شعله فرماندار دالاهو مهار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین

حاج محمدی گفت: عصر روز سه شنبه  ۷ فروردین ماه، بیش از یک هکتار از اراضی ملی حوزه روستای  خیچ و قصر میان، طعمه حریق شد که با اطلاع به موقع ساکنین روستا و حضور ماموران یگان حفاظت، حریق مهار شد.

وی افزود: بیشتر حریق‌های منابع طبیعی منشا انسانی دارد و در این میان  افزایش آموزش و آگاهی بخشی مردم به خصوص جوامع محلی و روستائیان در حفظ و حراست از منابع طبیعی و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی تاثیر بسزایی دارد.

مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری بخش راین بیان کرد: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد