Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:34:41 GMT

نسخه پیچی الکترونیک ۱۱ هزار نسخه در ۳ شهر لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۸۴۱

نسخه پیچی الکترونیک ۱۱ هزار نسخه در ۳ شهر لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، شاهدخت فتحی بیرانوند صبح امروز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۷۰۵ نسخه الکترونیکی از طریق داروخانه ها پیچیده شده است، اظهار داشت: در حال حاضر در سه شهر ازنا، الیگودرز و الشتر نسخه نویسی الکترونیک شده است.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک تحویل عظیمی در حوزه سلامت است، تصریح کرد: مسیر خدمت با الکترونیکی شدن خدمات مشخص می شود و اشتباهات در نسخه خوانی در داروخانه ها کاهش می یابد و مسیر امنی برای ارائه خدمت فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شهرهای لرستان را تا پایان سال تحت پوشش طرح نسخه نویسی الکترونیک درمی آوریم

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با تاکید بر اینکه تصمیم داریم اگر بستر آماده شود، کل شهرهای استان را تا پایان سال تحت پوشش طرح نسخه نویسی الکترونیک درآوریم، افزود: بحث تبادل الکترونیکی اسناد بستری را نیز در استان استارت زده ایم.

فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه هزینه های کاغذی که عدد بسیار چشمگیری است با تبادل الکترونیکی مدارک و اسناد حذف می شود، ادامه داد: دفترچه های کاغذی بیمه را نیز حذف کرده ایم و تنها با یک کد «اچ آی دی» فرد می تواند در بیمارستان بستری شود و خدمات دریافت کند.

تبادل الکترونیکی اسناد بستری

وی با بیان اینکه تمام رسیدگی اسناد با اجرای این طرح ها، الکترونیک شده و خیلی راحت می توان پرونده ها را رسیدگی و در سامانه های مالی پرداخت کرد، تصریح کرد: یکی دیگر از چالش های سازمان بیمه سلامت در مورد تعیین تکلیف بیمه زندانیان، مددجویان بهزیستی و ... بود.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان یادآور شد: زندانیان با ارائه معرفی نامه سازمان زندان ها یک کد یکتا دریافت می کنند و با مراجعه به بیمارستان ها می توانند خدمات بستری را با تعرفه دولتی دریافت کنند.

۴۵ نفر از اتباع و ۱۱ دانشجوی خارجی در لرستان بیمه شدند

فتحی بیرانوند افزود: در مورد افراد مجهول الهویه نیز در صورتی که معرفی نامه از بهزیستی داشته باشند می توانند خدمات بستری را با تعرفه دولتی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه الان حدود ۴۵ نفر از اتباع را بیمه کرده ایم، گفت: در خصوص دانشجویان خارجی نیز امسال اقدام متمرکز تری صورت گرفت و تاکنون ۱۱ دانشجو را بیمه کرده ایم.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت دفترچه های بیمه سلامت سیل زدگان اظهار داشت: در همان روزهای اول سیل، صدور دفترچه را رایگان کردیم و ۸۰۰ نفر را بدون دوره انتظار و رایگان دفترچه صادر کردیم.

کد خبر 4722831

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد سازمان بیمه سلامت ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد