Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر فروتن طی مراسمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان معرفی شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی از زحمات دو ساله محمدصادق جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان، تقدیر و علی اصغر فروتن با کسب اکثریت آرا به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد لاهیجان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جعفری از سال ۹۶ تا کنون، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان و از سال ۹۷ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بود.

گفتنی است، با پایان کار جعفری در لاهیجان، وی فعالیت خود را در سمت دبیر هسته مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور ادامه خواهد داد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد لاهیجان مسئول بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاق اعضای هیئت رئیسه و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران و پیروزی‌های غرورآفرین سپاه پاسداران در حمله موشکی به سرزمین‌های رژیم اشغالگر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم اسلام و تجلیگاه مردان بزرگی بوده که عزت و اقتدار اسلام و ایران اسلامی را در عرصه جهانی نمایان‌تر کرده و خدمت به سپاه پاسداران و بسیج دانشجویی در سایه دانشگاه از مهمترین وظایف دانشگاهیان است.

خدایی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال، باید بنیه علمی دانشگاه بیش از پیش تقویت و ارتقاء پیدا کند و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت مردم، آن را در اختیار کشور و جوانان قرار دهیم و با هوشیاری و اراده آهنین این امانت مهم علمی کشور را به سر منزل مقصود برسانیم.

فرمانده سپاه میاندوآب هم در این دیدار با قدردانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: امیدواریم با کمک این دانشگاه بتوانیم به هدف‌های بلند علمی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

محمد پیری در ادامه افزود: پیروزی‌های مقتدرانه سپاه پاسداران در جنگ موشکی با رژیم فاسد صهیونیستی نتیجه تلاش دانشگاهیان و دانشمندان هسته‌ای در عرصه پژوهش‌های علمی است و همه نهاد‌های انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند مسیر پیشرفت انقلاب و نظام را بیش از هر زمان دیگر هموار‌تر سازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد