Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:12:51 GMT

نمکی: با عوامل قدرت و فساد در هر جایگاهی برخورد می شود 

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۸۹۷

نمکی: با عوامل قدرت و فساد در هر جایگاهی برخورد می شود 

سعید نمکی روز پنجشنبه اعلام کرد: سه ماه قبل پس از مقابله با اخلالگران در حوزه دارو، دستور برخورد با جریان‌های فساد در کنکور پزشکی و فروش صندلی دانشگاه ها را هم صادر کردم.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر خبر حضور و تحصیل فردی غیر دانشجو در کلاس‌های درس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این دانشکده را با حواشی رو به رو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در این رابطه اظهار کرد: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوءاستفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، با تبلیغ در فضای مجازی خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

وی همچنین گفت: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

دالبند اعلام کرد که به محض اطلاع از تخلف و سوءاستفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد و دانشکده اقدام به طرح شکایت کرده است و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی ادامه دارد. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 

سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت. 

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است. 

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضایی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و درمورد خودرو‌ها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گرد‌ها، برخورد قانونی انجام می‌پذبرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رییس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و ماموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسئول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضایی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد. 

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان را مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ می‌بایست در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد