Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان کشورمان جهت حمایت از تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی رفتند. مریم جلالیه، سمیه یزدانی، ستاره زرگر و پارمیادا نیک‌فر چهار ملی پوش سرعتی و نیمه استقامتی کشورمان هستند که به همراه مربی تیم بانوان دلارام ذاکرانی در سالن حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون والیبال فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما